Een paar dagen terug hadden we al een bericht over het nieuwe project van Bethesda Softworks en Zombie Studios: Rogue Warrior. Vandaag zijn de eerste beelden uitgekomen van deze bijzondere shooter, die toch zeker niet mis zijn.
Rogue Warrior zal draaien op de krachtige Unreal Engine 3. Met een 4 player co-op modus waarmee je online met maximaal 24 andere gamers kunt strijden, probeert Rogue Warrior de strijd aan te gaan met Ghost Recon. Verder werken de ontwikkelaars aan een speciaal multiplayer systeem dat spelers de mogelijkheid biedt om zelf multiplayer maps te bouwen, samengesteld uit andere bestaande maps. Het systeem werkt als volgt: elk level bestaat uit 3 deelgebieden. Jij kiest een gebied uit, het andere team kiest er een uit en het centrale gebied wordt door de Xbox 360 willekeurig gekozen uit de totale lijst. Hierdoor zijn meer dan 200 combinaties mogelijk, waardoor je niet snel een bekende spelwereld tegen zult komen. De verrassing wordt helemaal groot aangezien teams pas weten wat de tegenstander heeft gekozen als ze in het spel zitten.
[SCREENSHOTS]
Rogue Warrior zal eind november 2007 verschijnen voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
http://files.filefront.com/Need+for+Speed+Carbon+Demo/;6087230;/fileinfo.htm
oowkay…dit mag niet maar NFSC is al lang uit(2 dagen) en ik weet dat veel mensen op GN de demo willen spelen dus doe ik dit maar 😉
dit spel heeft wat van oblivion
van de zelfde makers he 😉
oblivion, ja vooral die heftige guns ja
Kan er niet veel uit opmaken, screens zijn naar mijn idee te donker en onduidelijk.
bedoel het landschap het water en lucht
In gods naam de oblivion engine zuigt, dus ik hoop dat dit een andere engine is. Oblivion ziet er wel aardig uit maar op de PC draait ie voor geen meter zeg, hij is ook voor de 360 ontwikkelt. Maar goed..