Rogue Warrior stelt zich voor met indrukwekkende eerste screens

Een paar dagen terug hadden we al een bericht over het nieuwe project van Bethesda Softworks en Zombie Studios: Rogue Warrior. Vandaag zijn de eerste beelden uitgekomen van deze bijzondere shooter, die toch zeker niet mis zijn.

Rogue Warrior zal draaien op de krachtige Unreal Engine 3. Met een 4 player co-op modus waarmee je online met maximaal 24 andere gamers kunt strijden, probeert Rogue Warrior de strijd aan te gaan met Ghost Recon. Verder werken de ontwikkelaars aan een speciaal multiplayer systeem dat spelers de mogelijkheid biedt om zelf multiplayer maps te bouwen, samengesteld uit andere bestaande maps. Het systeem werkt als volgt: elk level bestaat uit 3 deelgebieden. Jij kiest een gebied uit, het andere team kiest er een uit en het centrale gebied wordt door de Xbox 360 willekeurig gekozen uit de totale lijst. Hierdoor zijn meer dan 200 combinaties mogelijk, waardoor je niet snel een bekende spelwereld tegen zult komen. De verrassing wordt helemaal groot aangezien teams pas weten wat de tegenstander heeft gekozen als ze in het spel zitten.

[SCREENSHOTS]

Rogue Warrior zal eind november 2007 verschijnen voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.

  1.   
    Cirdan's avatar

    http://files.filefront.com/Need+for+Speed+Carbon+Demo/;6087230;/fileinfo.htm

    oowkay…dit mag niet maar NFSC is al lang uit(2 dagen) en ik weet dat veel mensen op GN de demo willen spelen dus doe ik dit maar 😉

  2.   
    punk's avatar

    dit spel heeft wat van oblivion

  3.   
    Mick.W's avatar

    van de zelfde makers he 😉

  4.   
    TotalPicnic's avatar

    oblivion, ja vooral die heftige guns ja

  5.   
    Tom's avatar

    Kan er niet veel uit opmaken, screens zijn naar mijn idee te donker en onduidelijk.

  6.   
    punk's avatar

    bedoel het landschap het water en lucht

  7.   
    J-Loco's avatar

    In gods naam de oblivion engine zuigt, dus ik hoop dat dit een andere engine is. Oblivion ziet er wel aardig uit maar op de PC draait ie voor geen meter zeg, hij is ook voor de 360 ontwikkelt. Maar goed..