F.E.A.R is nog maar net uitgekomen of de eerste patch is al een feit. Monolith lost zowel in de single- als in de multiplayermode een aantal vervelende bugs met deze patch op.
F.E.A.R., First Encounter Assault Recon, is Monoliths nieuwste shooter die om actie en horror draait. Een paramilitaire groepering heeft succesvol een luchtvaartbedrijf ingenomen en de mensen daar tot gijzelaars gemaakt. Ze stellen geen eisen, maar dat weerhoudt de overheid er niet van hun beste mensen naar binnen te sturen en er een einde aan te maken. Dat plan mislukt gigantisch, want de gestuurde commando’s worden grof overmeesterd en de beelden die het naar buiten halen worden abrupt afgekapt door een heel eigenaardige vorm van vernietiging. Gelukkig ben jij er nog, want jij bent getraind om het overklaarbare onderuit te halen en krijgt de beste en nieuwste spulletjes mee. Tijd om er alles aan te doen om dit tot een goed einde te brengen!
De volgende verbeteringen worden door patch 1.01 opgelost:
– Fixed a problem where players could fall under the map after pressing ESC while climbing a ladder.
– Fixed a bug where water FX would play where there was no water in the “Heavy Resistance” level.
– Fixed the Game Type filter on the server browser screen.
– Fixed broken ladder animations.
– Spectator “Fly” mode now works as intended.
– SlowMo Score Time is now reported through the in-game server browser for SlowMo CTF games.
– Fixed a problem where players would sometimes spawn into Team Elimination games as a neutral player.
– Team Eliminmation servers will no longer advance to the next round if you are the first to join and then switch teams.
– Dead players will no longer win the round in Elimination game types if they have the highest score when time runs out.
– The score tally on the HUD now works properly in all Elimination game types.
– Remote clients can no longer log into SCMD on hosted games as original intended. SCMD still works as before on dedicated servers.
– The weapon of the player you are watching will no longer appear on the screen when using the “Follow” spectator mode.
– Fixed problem with grenades getting stuck on or bouncing off of breakable windows in certain levels.
– Further optimized performance and fixed minor lighting and art bugs in the Streets CTF level.
De patch is onder andere hier te downloaden.
de patches tegenwoordig komen steeds sneller bij B&W zelfs voor de release
ja lekker handig zo’n patch:D:D