Een nieuwe techniek, ‘SpeedTree’ genaamd, maakt het mogelijk om zeer snel erg realistische bomen te creeëren in 3d omgevingen. Interactive Data Visualization (IDV) heeft vandaag laten weten dat de techniek in Unreal 3 toegepast zal worden. Het resultaat mag er zijn, zoals je op de screenshots kunt zien.
De bomen bewegen in de wind, hebben zeer mooie bladstructuur en kunnen in een hoog tempo neergezet worden. Toch heeft de framerate er bijna niet onder lijden. Het patent is in ieder geval geld waard. Het gebruik van de bomen kost een ontwikkelaar 10.000 dollar. Deze is dan gebaseerd op de Unreal 2 engine. De nieuwe versie, die op de Unreal 3 engine draait, zal naar verwachting hetzelfde kosten.
[SCREENSHOTS]
Wat voor pc heb je hier wel niet voor nodig:O Maar het ziet er wel heeel mooi uit 8)
zeker 😮
Dat is een goeie boom. ^_^
Oh, laat het alsjeblieft op de Xbox uitkomen!
Ik denk alleen niet dat de Xbox dit aankan. Geen van de consoles trouwens 🙄
Wow, nu niet meer die domme, lelijke bomen die er vanbovenaf zo uitzien:_I_ (hoop ik)
I
wow ziet er echt goed uit zeg het is net echt zowat
krijg nou wat!! 😮
gamen gaat mooi worden 😀
gaan mooie tijden aankomen 😀
En dure tijden. Als er zulke spellen blijven stromen, dan zou ik een nieuwe PC moeten kopen. 😮
@recon wat voor 1 heb je nu dan?
Ah, dat kan mijn PC wel aan. 😛
jongens maak je niet druk, de engine zal ook in de xbox 2 komen.
en voor de andere jongens gerucht testellen of meiden het zal ook wel in de ps3 komen
cool dan ga ik houthakker worden met een ktting zaag die toevallig misschoen [hoop ik] er ook bij zit
k moet steeds meer mb voor me comp halen 👿 😀