Sea of Thieves reflecteert op Cursed Sails content en vaart door

Sinds vorige week dinsdag een feit; de nieuwe Cursed Sails-uitbreiding voor Sea of Thieves. Middels deze gratis update kunnen piraten het nu (gezamenlijk) opnemen tegen de onsterfelijke schepen van skelettenlegers én meer leren over waarom deze plots op de ziltige zee te vinden zijn. En juist daar reflecteert ontwikkelaar Rare nu op.


Middels de wekelijkse verschijning van de Sea of Thieves Developer Update laat het ontwikkelteam weten waar zoal aan gesleuteld wordt. Met de tweede week aan unieke Cursed Sails-content voor de boeg, was het daarom zaak om bepaalde dingen aan te scherpen.

Executive Producer Joe Neate spreekt in de video over een aantal subtiele details van de skelettenschepen. Zo is het nu mogelijk om iets langer weg te blijven van de skeletten voordat hun schepen (en dus je progressie in het gevecht) compleet verdwijnt, maar wordt het tegelijkertijd moeilijker door een aantal andere aanpassingen. Onder meer de Skeleton Forts zullen terugkeren naar het spel, er wordt weer gewerkt aan de complexe Kraken én niet langer zullen compleet lege ‘spookschepen’ zich in je strijd mengen. Een schip zonder bemanning biedt immers ook zo weinig weerstand…

De update voor Sea of Thieves is inmiddels doorgevoerd, waardoor piraten nu wederom drie nieuwe verschrikkingen kunnen vinden op zee. Ben jij voorbereid om (wederom) uit te varen in een verbeterde Cursed Sails-ervaring?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen geven, gebruik hiervoor de links bovenaan de pagina

  1.   
    Linkje's avatar

    Mooi! Ben er wel blij mee dat ze het verbeteren. Met mijn ervaring van vorige week was dit wel nodig.

  2.   
    Verluci's avatar

    Leuk, moet vet zijn om de kraken tegen te komen terwijl je skeleton ships bevecht. Alleen maar met die nieuwe 3 mans bezig, I guess