MENU

Video's gepubliceerd voor 14 augustus 2018 zijn helaas niet meer te bekijken.

Perfecte game-releases bestaan niet meer! | Hot Koffie Show

Peter is ziek, maar “the Hot Koffie Show must go on!” Daniël neemt zijn plek in en bespreekt met Tom het gebrek aan ‘perfecte’ game-releases. Bugs zijn tegenwoordig te over bij de eerste verschijning van nieuwe titels, maar waarom? En is dat eigenlijk wel zo ernstig?

  1.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    Perfecte releases bestaan niet meer.

    Te beantwoorden met één simpel antwoord, eens!

    …..Tenzij, tenzij ik een game ontwikel. #TeveelEigendunk 😛

  2.   
    soldierarjan's avatar

    Brabants is een veel beter dialect dan rotterdams 😀
    Heb maar een vraag: Wanneer komt de nieuwe gamersnet site nu eindelijk is een keer?

  3.   
    NietNickMeneer's avatar

    Brabants is het beste accent van nederland <3

  4.   
    NietNickMeneer's avatar

    het zijn altijd de mannen in pakken!
    bij deze een duimpje omhoog op deze video (omdat het hier niet kan)

  5.   
    gamerfriend01's avatar

    Nieuwe stelling: games zoals the witness zijn eigenlijk geen indie games meer want ze kosten al snel 40euro. Dus er moet een nieuwe categorie komen tussen indies en triple A games 😉

  6.   
    darroox's avatar

    Op dit moment heb je ggen dikke vette gamepc meer nodig omdat de games grafisch niet verder gaan die een vette videokaart nodig heeft. Het enigste wat wel dikke specs nodig heeft is een systeem die VR rendert. 8)

  7.   
    TinusGN's avatar

    Stelling: Kleine uitgevers hebben vrijwel altijd kickstarter nodig om hun game aan ’t daglicht te brengen

  8.   
    MikeGevers's avatar

    Zoals ene heer Dylan eens zei: times are a’ changin’. Day-one patches horen tegenwoordig nu eenmaal bij game-releases.

    Maar de vraag is inderdaad wat een “perfecte game-release” inhoudt. Wat mij betreft hebben ze sowieso nooit bestaan: games (en alle andere vormen van software) bevatten altijd bugs. Vroeger noemden we die echter cheats, exploits of zelfs features. Met andere woorden: bugs worden tegenwoordig slechts vaker herkend, ze zitten niet zozeer vaker in games.

  9.   
    UncreatedKoen's avatar

    Goede stelling alleen Tom bedoelde de stelling die we toen eens op een vriendendag hadden en dat was:

    Een day one patch is een geschenk of een vloek. Dat komt denk ik het dichtsbij in de buurt.

    En perfecte releases bestaan bijna alleen nog maar bij Indie Games en Nintendo. Rest die schijt alles maar uit omdat het op die dag uit moet komen. Sony wat dat betreft met Uncharted pakt het ook wel goed aan moet ik eerlijk toegeven. #Xbox maar ik ben het eens met de stelling.

  10.   
    onlygame's avatar

    (null)

  11.   
    mattioza's avatar

    De stelling was inderdaad al grotendeels eerder behandeld.

    Ik ben het er ook mee eens, typisch aan het online tijdperk. Vroeger was een game meteen af omdat hij op disc stond, waren er veel bugs in dan zag je dat aan de verkoopcijfers. Nu zijn we blij als het binnen een bepaalde termijn ‘speelbaar’ is.

    Vraag: Hoe ziet gamen eruit in 2015?

  12.   
    Matthias1999's avatar

    Stelling:
    Microsoft en Sony moeten samen één goede console maken.