Nieuwe screenhots en details pc-versie Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes

Hardwareproducent nVidia heeft nieuwe screenshots vrijgegeven van de pc-versie van Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes. Daarnaast gaf het bedrijf een overzicht van alle grafische extra’s die pc-gamers kunnen verwachten. Zo wordt onder andere een resolutie tot 3840 bij 2160 pixels ondersteund.

Daarnaast wordt aangegeven dat Ground Zeroes gespeeld kan worden op 60 frames per seconde. Het is onduidelijk of de game ook hogere framerates ondersteunt, of dat het hier om een cap gaat.

[SCREENSHOTS]

  • 60 FPS frame rate
  • Additional deferred lights per scene
  • Additional shadows per scene
  • Higher-resolution render targets
  • Higher-resolution shadows
  • Increased detail over distances
  • NVIDIA SLI Multi-GPU support
  • Options to adjust seven graphics features (Effects, Lighting, Screen Filtering, Shadows, Texture Filtering, Textures)
  • Resolution support up to and including 3840×2160 (4K)
  • Screen Space Reflections
  • Check de website van Nvidia voor een grafische vergelijking met de PlayStation 4-versie van de game.

    1.   
      Daniel Z's avatar

      Schitterend! En echt een heerlijk voorproefje op The Phantom Pain.