Capcom heeft laten weten dat Resident Evil: The Darkside Chronicles voorzien zal worden van een dynamische moeilijkheidsgraad. Dit houdt in dat het spel zich aanpast aan jouw prestaties. Maak je veel headshots en loop je amper schade op, dan zullen de vijanden beter worden. Heb je daarentegen meer moeite met de tegenstanders, dan wordt het je iets makkelijker gemaakt. Dit moet ervoor zorgen dat de game voor elk type speler een gepaste uitdaging vormt.
Het verhaal van Resident Evil: The Darkside Chronicles is gebaseerd op Resident Evil 2 en bevat de populaire personages Leon Kennedy en Claire Redfield. De on-rails gameplay en actieve camera zorgen voor een spannende “Chronicles” survival-ervaring. Net als vorige deel is het een first-person game met extreme shooting gameplay en interactie met de omgeving. Daarnaast wordt het verhaal van Umbrella Chronicles verder uitgebreid en aangevuld.
De game is in co-op te spelen met een vriend, of laat de AI je medespeler besturen. Het nieuwe Evade-systeem zorgt er voor dat je nog intensiever kunt vechten met behulp van de Wii Remote.
Resident Evil: The Darkside Chronicles verschijnt op een nog onbekende datum voor de Wii.
Hmm ziet er mooi uit op papier maar of het echt zo goed gaat werken
Is dit nieuw? Heb er nog nooit van gehoord.
ik heb er ook nog niet van gehoord maar het ziet er wel goed uit 8)
Moeten ze niet alleen op de wii doen ๐
Hoezo niet ? Schieten op de Wii is veel beter dan op PS3 of XBOX360 hoor maar graphics zijn alleen beetje je weet wel ๐ xD
Moeten ze niet alleen op de wii doen ๐ [/quote]
Waarom niet? ๐ Omdat de Wii mindere prestaties heeft bedoel je? Ik denk dat dat dit niet echt een probleem voor de Wii gaat worden hoor ๐
King Kong deed het ook al. Hier werd de moeilijksheidgraad ook aangepast aan de speler zijn prestaties
Dit zat ook in Re5 XD DOHXD