Dat er nog heel wat bugs verholpen moeten worden in Assassin’s Creed: Unity, dat is inmiddels wel duidelijk. De derde patch die vandaag wordt uitgebracht voor de PlayStation 4 zou meer dan 300 bugs moeten oplossen. Een community manager van het Ubisoft-forum laat in de Patch 3 Notes weten dat het veelal om specifieke bug-fixes gaat. De patch zal later deze week ook voor de Xbox One en de pc verschijnen.
De problemen omtrent de instabiele frame rate van de game zullen pas in de volgende patch aangepakt worden, zo laat Ubisoft weten. Gamers die hier veel last van hebben zullen dus nog even geduld moeten hebben.
Ik moet zeggen dat Ubisoft dan wel weer goed bezig is op dit moment met de patches etc. 😊 Ben vooral benieuwd naar de volgende patch!
idd ze zijn goed bezig , maar wel wat laat, dit hadden ze voor de release moeten fixen!
maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel last van ( SP) en al zeker niet van bugs… dat de framerate soms wat laag is ok,
maar meestal is dat een in een cutsene maar in de gameplay zelf heb ik er geen last van
doet coop het al??
Komt omdat er nu enorme druk op staat. Doen ze dit niet, dan zullen veel gamers afhaken bij volgende Ubisoft releases. Schandalig hoe de release van AC was dit jaar. Hoop dat ze hun lesje leren dit keer.
patch 3 is uit maar patch 4 is aangekondigd, waarom niet allemaal tegelijkertijd?
Eer ik aan Unity begin, heb ik een prima draaiende game 😉
Omdat er nog heel veel gefixt moet worden. De engine zelf lijkt nog steeds ontzettend instabiel, die framerate problemen zitten erg diep. Ik verwacht dat zelfs na meerdere patches de game niet soepel zal draaien, dit is in het verleden ook het geval geweest bij veel Ubisoft games.
ik heb nog geen update ontvangen
De PS4 update zou vandaag moeten verschijnen, ik weet niet precies de details over hoe laat.
PC: In de singleplayer bijna nergens last van. Op bepaalde spitsuren, als het bijvoorbeeld tegen de avond gaat hier dan wil de game nog wel eens een klein beetje stotteren. Om het zo maar even te omschrijven, maar verder in de singleplayer geen problemen.
Coop wil echter wel voor wat problemen zorgen. Volgens mij is ook met de engine van de game niet veel mis, ik denk echt dat dit meer wordt veroorzaakt door de koppeling met uPlay. Denk niet dat de game hierop berekend is. Beetje dat gevoel van SimCity (2013) bij de release, niet genoeg kracht op de servers, en een systeem op de servers draaien dat hierop niet berekend is.
Voor de Playstation 4 kan ik bevestigen dat de co-op (bij mij althans) het al een tijdje gewoon doet met zo nu en dan een disconnect na een missie. (Denk persoonlijk dat dit gewoon een gevalletje servers Ubisoft/Uplay is.) Heb zelf al alle missies een keer in co-op kunnen spelen, best vermakelijk om eens te doen en voor mij een stuk leuker om te doen dan de multiplayer van de serie.