Eerste details nieuwe Hitman bekendgemaakt

Ontwikkelaar IO Interactive heeft vandaag, via een open brief aan de fans, enkele details naar buiten gebracht omtrent de nieuwe Hitman. Zo zal de nieuwe game gigantische open levels bevatten en krijgen spelers de kans om zo hun eigen strategieën te ontwikkelen voor de perfecte sluipmoord. De nieuwe game zal zich afspelen over de gehele wereld en zou dus zomaar kunnen dat we eskimo’s kunnen vermoorden.

Bovendien keert de Contracts-modus uit Hitman: Absolution terug. In deze modus kunnen spelers zelf missies uitstippelen en deze dan online met vrienden spelen, om vervolgens te zien wie de hoogste score haalt. Verder laat IO Interactive weten dat de “magische” zakken van Agent 47 niet meer terug zullen keren. Het komt namelijk nogal ongeloofwaardig over wanneer Agent 47 een compleet wapenarsenaal in zijn binnenzaken draagt. Tot slot zal de nieuwe game draaien op de Glacier 2 Engine en bevat de Engine enkele toevoegingen uit eerdere delen van de serie.

IO Interactive belooft de komende periode meer informatie te verschaffen en uiteraard laten wij jullie dat zo snel mogelijk weten. Tot die tijd kunnen we gelukkig aan de slag met nieuwe contracten voor Hitman: Absolution

  1.   
    Hitman047's avatar

    – […] drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy.

    – We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels.

    – You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets.

    Bovenstaande was genoeg om mij alvast (voorzichtig) enthoustiast te maken. 8)

    Nu wil ik m’n alleen koffer nog terug. En Jepser Kyd.

  2.   
    Moodey's avatar

    Lijkt mij wel cool, t is wel zo dat ik nooit zo van Single Player games (half multiplayer) houd..

  3.   
    See4urSelf's avatar

    ”Hitman047″ schreef, "- […] drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy.
    – We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels.
    – You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets.
    Bovenstaande was genoeg om mij alvast (voorzichtig) enthoustiast te maken. 8)
    Nu wil ik m’n alleen koffer nog terug. En Jepser Kyd."

    Bedoel je niet Jesper 🙂 Die gast moet idd weer even dikke tracks gaan schrijven.

  4.   
    Rudizo18's avatar

    Cool cool cool :3

  5.   
    Carmen07's avatar

    Meer terug richting Blood Money en ik koop hem weer blind. 8)

  6.   
    ShadyXL's avatar

    See4urSelf schreef, "

    ”Hitman047″ schreef, "- […] drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy.
    – We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels.
    – You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets.
    Bovenstaande was genoeg om mij alvast (voorzichtig) enthoustiast te maken. 8)
    Nu wil ik m’n alleen koffer nog terug. En Jepser Kyd."

    Bedoel je niet Jesper 🙂 Die gast moet idd weer even dikke tracks gaan schrijven."

    Zeker mee eens! Die gast maakt echt prachtige tracks.

  7.   
    Rsvw90's avatar

    Ben benieuwd.
    Heb genoten van Absolution, enkel gaat dit heel anders worden als ik het zo lees.