Ghost of Tsushima is Sucker Punch’ grootste game ooit

Al in 2017 weten we dat Sucker Punch, de ontwikkelaar achter inFamous: Second Son, aan een game werkt die Ghost of Tsushima heet. Langzaam kwamen er details naar buiten over de game, van gameplay tot cinematische beelden over het verhaal. Op de Game Awards werd ook de release window onthuld: zomer 2020.

De hype- en PR-machine beginnen nu dan ook echt op stoom te komen. In een interview laat Andrew Goldfarb, de communicatiechef van Sucker Punch, weten dat Ghost of Tsushima de grootste game ooit is van het bedrijf, en niet bij een klein stukje ook. Hij doelt daarmee voornamelijk op de open wereld, en zegt dat de trailer nog niet eens het topje van de ijsberg liet zien.

Ook heeft Goldfarb officieel de box art voor Ghost of Tsushima gepresenteerd, hoewel deze (uiteraard) al een poosje over het internet zwerft. Check hieronder de afbeelding op het doosje van Ghost of Tsushima, dat exclusief voor de PlayStation 4 verschijnt in de zomer van 2020.

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren