Enorm realistisch menselijk haar in nieuwe Frostbite Engine

In een nieuwe trailer laat Electronic Arts zien hoe enorm realistisch menselijk haar er uit komt te zien in de nieuwe Frostbite Engine. Tot dusver zag haar en nog nooit zó goed uit.

Als het ‘model’ eenmaal omdraait kun je wellicht vannacht niet slapen, maar het gaat tenslotte om het haar. In onderstaande video is te zien hoe soepel het haar beweegt tijdens het lopen en springen. Ook zijn diverse haarkleuren te zien.

🍞 De Lunchtip is een (werk)dagelijkse rubriek waarin we interessante content rondom gaming delen. Van diepe documentaires tot gortdroge memes; je vind het doordeweeks in de middag op Gamersnet!

Heb je zelf een goede tip voor de lunchpauze? Geef het door via de Hub, Discord of Twitter en verrijk de middag van je medegamer!

  1.   
    Tom Kauwenberg's avatar

    Nee, dít gaat Battlefield er weer bovenop helpen.

    Haar is altijd goed voorbeeldmateriaal van nieuwe engines en technieken, maar ik heb het idee dat die features in de realiteit maar zelden echt ingezet worden. Geralts witte lokken mooi afbeelden in The Witcher 3 was lachen, maar uiteindelijk spendeer ik de workload liever aan verdere draw distance of stabielere framerates.

  2.   
    Alfa Warrior's avatar

    Speelbaar in real time met maar liefst 12 Frames Per Second.

  3.   
    fantasyfreak's avatar

    Haar > gameplay

    Dat is wel heel belangrijk. Er zijn al zoveel realistische dingen te maken tegenwoordig. Square Enix is wat mij betreft al jaren erg goed qua graphics, maar met crappy gameplay schiet het nog niet op.