Skull and Bones is door Ubisoft uitgesteld en heeft door het bedrijf een zeer ruime releaseperiode gekregen, namelijk in 2019 of zelfs 2020. Het project blijkt toch iets te ambitieus geworden, of de kwaliteit is niet wat Ubisoft ervan verwachtte. We zullen dus helaas nog een flinke tijd langer moeten wachten om de ziltige zeeën te bevaren.
Our goal remains as clear as ever: build a shared systemic open ocean that captures the essence of the pirate fantasy and is full of activities. We aspire to create a game where the act of attacking and robbing ships at sea — and where every single decision you make — requires you to carefully assess the risk versus reward.Afgelopen jaar werd Skull and Bones op de E3 door Ubisoft onthuld, een game waarbij je een piratenschip onder je hoede neemt en met een crew andere schepen moet aanvallen en enteren. Ubisoft Singapore krijgt langer de tijd om de game te ontwikkelen, want het doel is een grote open wereld neer te zetten. Het moet volgens de ontwikkelaar een piratengame worden waar iedereen over droomt, met verschillende verhalen en lore om de game een interessante backstory te geven.We also are building a world rich in lore and stories, where you’ll come across memorable characters and have the canvas to create your own stories. Letting you set your own objectives and to take down your rivals on your own terms is key to the experience we want to create.
We krijgen volgende maand wel nieuwe beelden te zien van Skull and Bones op de E3. De game staat gepland voor een release op PlayStation 4, Xbox One en pc.
waardeloze titel
Wow is wel nog een tijd wachten, wel benieuwd naar meer beelden.
Zou dit te maken hebben met het toch enigszins teleurstellen van Sea of Thieves als het aankomt op content ingame (en playerbase)? Ik denk dat Ubisoft niet dezelfde fout wil maken.
Jammer 🙁
Jammer. De trailer blijft wel gaaf.