Het Tomb Raider uit 2013 heeft een native Android-versie gekregen, specifiek voor de NVIDIA SHIELD TV. Wij besloten een aantal segmenten gameplay uit te testen op de het voor gamers bedoelde stream-apparaat, en de beelden zo puur mogelijk met onze bezoekers te delen. Geniet van deze vijf minuten aan Tomb Raider gameplay vanaf de SHIELD TV.
NB: Gezien de Android-versie van Tomb Raider zelf gelocked is op de resolutie van 720p en 30 frames per seconden, hebben wij deze gameplay-beelden in datzelfde formaat opgenomen en doorgeplaatst.
Ziet er goed uit
Ik moet zeggen dat de gameplay nu die eenmaal opgenomen is, veel vloeiender lijkt. Gedurende de opnames heb ik meermaals echt schokkerige scenario’s beleeft, maar die lijken hier al stukken beter.
Qua helderheid kan er ook nog wat verbeterd worden. Ik heb de in-game brightness haast vol open gegooid, en alsnog is het soms nog lastig om je te kunnen navigeren in donkere omgevingen.
Then again, het blijft een Android-apparaat. Dat ze dit er al werkend op hebben gekregen, is een flinke prestatie.
Ik vind het beeld idd nogal donker.. ‘Helemaal als ik zo dan nog eens lees dat je de brightness al zowat helemaal open hebt.
Nu zet ik sws wel vaker de brightness wat meer omhoog zodat ik wat meer zie..
Zoals hij hier staat vind ik hem te donker… Maar das uiteraard ook een kwestie van gewenning en wat je zelf fijn vind.
Jullie video’s zijn nog steeds 25 fps, ondanks de nieuwe speler.
Dat is bij ons bekend, maar de videoplayer in V6 moet al die ergernis een halt toeroepen. Hogere framerates, resolutie, stabiliteit en naar het schijnt zelfs mogelijkheid tot 360º VR-video’s.
Excuses voor het ongemak, maar ik kan je haast verzekeren: dit spel zal zelden echt boven de 25 frames per seconden presteren. De framerate stuitert letterlijk alle kanten op, afhankelijk van de situatie.