Gamebalans in Star Wars Battlefront op de schop genomen sinds de open beta

Star Wars: Battlefront is al speelbaar via EA Access, dus een aantal van jullie heeft het waarschijnlijk al gemerkt: de gamebalans is op de schop genomen sinds de open beta van een paar weken geleden. Onder andere de wapens, voertuigen en spawning zijn aangepast.

Zo zijn de afstanden tussen de spawning-locaties van de Imperials en de Rebels vergroot en krijgt iedere factie een eigen spawning-gebied, wat camping moet voorkomen. Wat wapens betreft weten we nog niet precies wat er is veranderd. Wat we wél weten is dat AT-AT’s en AT-ST’s vanaf de release zwakke punten hebben, wat goed nieuws is voor de Rebels. Tijdens de beta hadden zij nogal veel moeite met het neerhalen van deze mechanische monsters.

Ook de Heroes en Villains gaan op de schop. Ze lopen nu niet meer automatisch schade op naarmate de tijd vordert, maar kunnen ook geen health terugkrijgen door spelers te doden. Hierdoor voelen ze krachtiger aan, maar hoeven hun tegenstanders geen kamikazecapriolen uit te halen om hen te verslaan.

Hebben jullie al zin in Star Wars: Battlefront? Check dan vooral de voorbereidende Battlefield-stream van vanavond!

  1.   
    Bacotje's avatar

    Zin in!!!!!