Infinity Ward heeft een nieuwe multiplayer map voor Call of Duty: Ghosts onthuld en het is een bijzondere deze keer. Ondanks het moderne jasje van de singleplayer is de setting van de map ‘Stonehaven’ namelijk een middeleeuws kasteel. De map biedt volgens de ontwikkelaar een goede mix van open gebieden, kleine ruimtes en smalle passages. Kortom, een ideale map voor zowel liefhebbers van sniper rifles als close-quarters combat.
Community manager Tina Palacios vertelde dat men altijd op zoek gaat naar variatie, ongeacht de setting van de singleplayer:
When we’re designing maps, we have to cater to a couple of different types of gameplay and players in their habits. We didn’t want to alienate people who love to fight in close quarters, but we needed a big map. Then we looked to Europe.Net zoals alle andere multiplayer mappen in Call of Duty: Ghosts, kent ook Stonehaven een speciale gebeurtenis die het verloop van een gevecht kan veranderen. In Stonehaven kunnen spelers een poort sluiten om zo de doorgang te belemmeren en tegenstanders een andere kant op te jagen. Over het gooien van een vat kokende olie of pek en veren werd niet gesproken.We always want to add a variety regardless of what the story setting may be. It’s evolved a lot over time. When we first made it we thought it would maybe be just a harbour with a bunch of ships on a sandy beach. Then it became what it is now. And we like the look much better than what we had in the past.
[SCREENSHOTS]
Saai, gwn een kapot kasteel… Verwachte eerder een echt groot kasteel waar je naar naar binnen kan en met kelders enzo, maar dat is er niet want het is CoD…. Ik sla deze over.
Ghosts*
Deze map had ik al in een van de trailers gezien. Het ziet er niet echt wauw uit, maar echt in de map spelen is natuurlijk weer heel anders.
Geweldig, Maar het ziet er niet echt gek groot genoeg uit.
Maar ik ben zeer benieuwd wat de verwoestbare objecten zullen zijn in die map, of dat er een ophaalbrug aanwezig zal zijn. 😛
Woow ziet er best mooi uit voor COD