Als er รฉรฉn ding centraal zal staan in Tomb Raider: Underworld, dan is het wel interactie. En dan vooral interactie met de omgeving. Lara zal vrijwel alles uit haar omgeving kunnen oprapen om het als wapen te gebruiken, maar soms kan het ook nodig zijn om een voorwerp in te zetten als hulpmiddel. Je kunt bijvoorbeeld een gevonden speer gebruiken om vijanden aan te spiezen, maar je kunt de speer ook als een kleine polsstok inzetten om over een groot gat te springen. Een rondslingerende staf kan best leuk zijn om wat tikken mee uit te delen, maar duw de staf in een gat in de muur en je kunt er aan gaan ronddraaien om zo naar hoger gelegen plaatsen te springen.
Maar de omgeving speelt ook met jou! Regen maakt zand tot modder, richeltjes glad en Lara nat. Je zal de natuurkrachten zeker moeten gebruiken tijdens je wereldreis langs locaties als Mexico en Paaseiland…
Tomb Raider: Underworld zal op 21 november verschijnen op Xbox 360, Playstation 3, Playstation 2, Wii, Nintendo DS en PC.
Bekijk nu deze Sinking Ship trailer.
Spannend hoor 8)
Ben zeker benieuwd hoe het afloopt ๐
Kan niet wachten tot hij uitkomt.
De laatste twee spellen Legend/Annevesary of hoe je dat ook schrijft ๐ณ Maar die twee spellen hebben alle twee een stijgende lijn gemaakt ik hoop dat deze game de lijn weer door trekt naar een nog hoger punt ๐
hoe komt het tog dat de vijand altijd misschiet zelfs van halve meter afstand?
we zijn niet allemaal james bond
Ziet er goed uit ๐
Doet me denken aan dat zinkende duikboot level uit Tomb Raider Chronicles ๐
Ze ziet er zoals altijd weer even sexy uit ๐ En dat vind ik ook het enige leuke aan Tomb Raider spellen, voor de rest zijn ze saai…
LIJKT ME MOEILIJK OM TE SPELLEN!!! ๐ ๐ ๐
MAAR TOCH WIL IK HET KOPEN!! ๐ ๐ ๐ ๐
BIJ DE FILM DOEN ZE DAT GEWOON ZO DAT ZE NIET DOOD GAAT MAAR BIJ HET SPEL GAAT ZE WEL DOOD ALS ZE GERAAKT IS!!!! ๐ก ๐ฅ ๐ฟ ๐ฅ ๐ก ๐ฅ