Jawel, nu is er voor een andere goede RTS een patch vrijgegeven, dit keer betreft het de eerste patch voor Stronghold 2. 2K Games heeft vandaag de patch v1.2 voor haar kastelen-sim en belegerings-RTS Stronghold 2 vrijgegeven. De patch past wat dingen van de multiplayer optie aan, ook bevat de patch een aantal andere fixes en worden gamecrashes verholpen. De patch kun je ondere vanaf WorthPlaying downloaden. Zie hieronder de gehele lijst aan fixes.
- Version 1.2 Changes
Multiplayer:
– Improved connecting to games
– Improved game stability
– Kick Player feature implemented
– Country Identification implemented
– Password Protected Games implemented
– Direct IP Address feature implemented
– System for finishing games tweaked
– Gameplay tweaks to siege towers, stone towers, tower mangonels, armored units
General:
– Honor now received for using less lenient punishments
– Time until redemption bar on torture equipment panels
– Other tweaks to the crime system
– Fixed memory leak on higher end systems
– Reduced memory footprint
– Additional sfx added
– Various bug fixes implemented
Version 1.1 Changes
– User selectable invasions added to Free Build
– A few campaign chapters have been made easier
– Increased feedback of impending invasions
– Formations now place shields at the front and weaker units at the back of the formation
– Non-missile troops now respond to more aggressively to missile attacks
– Additional speech added to Carter Post system
– A.I. more effective at using mantels, cats and burning logs
– Health bars on buildings added
– All units of one type are selectable by double-clicking
– Advanced patrols implemented
– LAN support for Multiplayer added
– Various bug fixes implemented
Worden die fouten/bugs allemaal gevonden door de spelers??
En de patches worden die gemaakt door de producent zelf??
(Ja wil weer ff wat nieuwe info weten 😛 )
pff ik hoop dat die bug waarin de beul vast komt te zitten voor zn eigen huis er uit is.
ik heb hem nu maar egt een verschil merk ik niet