Duke Nukem Forever gaat Megon Game Dynamics gebruiken

Nee, Duke Nukem Forever is nog niet af en aan dit nieuws te zien zal dat ook nog wel even duren: de Zweedse ontwikkelaar Megon is er trots op dat 3DRealms haar Megon Game Dynamics SDK gaat gebruiken voor de physics van Duke Nukem Forever.

Volgens George Broussard van 3DRealms hebben ze verschillende physics engines geprobeerd en bleek die van Megon ‘erg snel en de netste interface te hebben en ook snel in de game te verwerken te zijn.’

Dan weten we nu in ieder geval zeker dat physics op een behoorlijke manier aanwezig zullen zijn in Duke Nukem Forever. Meer nieuws, screenshots en de al bijna als heilige graal geclassificeerde releasedatum zijn er helaas nog niet.

  1.   
    Maserati's avatar

    Was het twee weken geleden niet Doom3?

  2.   
    Gast's avatar

    JA, dat stond ergens in de nieuws. Maar dat was geloof ik allemaal praatjes. 😉

  3.   
    Danny Dam Wichers's avatar

    Dat zat anders: GameSpot had in bepaalde stukken van Rockstar ‘ontdekt’ dat Duke Nukem Forever de Doom3-engine zou gaan gebruiken. Ze hadden toen blijkbaar een mailtje gestuurd naar 3DRealms, maar hebben niet al te lang op een antwoord gewacht en het ‘nieuws’ maar geplaatst. ShackNews heeft 3DRealms toen alsnog te pakken gekregen en is erachter gekomen dat Duke Nukem Forever nog steeds op Unreal Technology draait.

    Overigens: Megon Game Dynamics doet alleen het physics-verhaal van Duke Nukem 3D. De rest van de engine is toch wel af (hoop ik…).

  4.   
    _roy_'s avatar

    hahaha ik heb ook altijd zon lol als dr nog mensen zijn die de hoop nog niet op gegeven hebben qua duke nukem…heheh k denk dat ie nooit uitkomt..ze doen dr zo lang over dat de engine al verouderd is en ze maar weer opniew beginnen 😛

  5.   
    Digital Rocker's avatar

    Volges mij zijn ze nog niet eens begonnen, lol 😛