Call of Duty: WWII bestverkopende CoD deze generatie en op console dit jaar

Call of Duty: WWII heeft het, samen met Destiny 2, voor Activision meer dan prima gedaan. Uit recente cijfers blijkt dat de nieuwste Call of Duty elke andere consolegame achter zich heeft gelaten en daarbij is het de bestverkopende Call of Duty van deze generatie spelcomputers.

Sinds de release op 3 november heeft Call of Duty: WWII immers meer dan 1 miljard dollar opgebracht. Een specifiek aantal verkochte exemplaren van de first-person shooter is niet vrijgegeven, al zal dat hoog liggen gezien de opbrengsten. Daarnaast is de franchise voor het negende jaar op rij de bestverkopende consolegame in Noord-Amerika en wereldwijd acht van de negen jaar.

Call of Duty has been the #1 top grossing console gaming franchise in North America for a staggering nine years in a row, and worldwide eight out of the last nine years.
Activision mag zich dubbel in de handen wrijven, want Destiny 2 – inmiddels is de eerste uitbreiding Curse of Osiris ook verschenen – is de nummer twee in bestverkopende games op console dit jaar, alsook dat het spel de grootste pc-launch heeft gekend voor het bedrijf. En dat terwijl de release op pc niet helemaal vlekkeloos is gegaan.

Staan deze games ook bij jou hoog op het lijstje of zijn er toch betere games uitgekomen?

  1.   
    NoobAssPlayer's avatar

    Terecht!

  2.   
    noah81's avatar

    Tja ik vind cod echt geen bal aan, ik denk dat het vooral tieners zijn die dit massaal elk jaar kopen

  3.   
    J.W.'s avatar

    Heb hem deze week maar eens aangeschaft. Geeft wel weer een beetje het gevoel terug van old school MW3(tevens ook de laatste die ik had aangeschaft).
    Ach een beetje knallen, is wel leuk af en toe.
    Maar denk niet dat het alleen tienertjes zijn die COD kopen. Hoor ze tenminste niet vanaf 00.00uur in de nacht:))

  4.   
    mheiden21's avatar

    Ook niet zo gek, als de fanbase zeurt om een game zoals dit en dan toch eigenwijs een futuristische CoD uitbrengen.
    Hopelijk trekken ze een wijze les hieruit bij Activsion dat ze meer moeten luisteren naar de community.