Een nieuwe Challenge Accepted staat voor de deur met ditmaal ARMS op de Nintendo Switch. Wie van de vier jongens houdt het langst stand tegen een wave van 100 vijanden?! Zie hier wie wint!
Wie is de echte survivalist in ARMS? | Challenge Accepted
Door - op
Hij is leuk vooral de spreuk die bij Daan kwam
Nieuwe challenge Wie haalt de meest snelle speelrun in crash bandicoot met drie levens. (Als jullie de game kunnen lenen dan)
Akeo de overduidelijke grote winnaar.
Echter vond ik bij deze game dat Tom het mooiste speelde.
Bij tom zag je meer dat hij beide armen een ander iemand probeerde te killen.
Bij de rest was het veelal met beide vuisten naar 1 enemy. [Das denk ik niet de kracht van de game] Maar hey Ieder zo zn eigen speel stijl natuurlijk.
Had van deze game eigenlijk ook niet veel gezien. Ik vind dat die armen zo traag gaan..? Kun je dat upgrade ofzo. naarmate je het verder speelt.??
p.s. peet jij als nintendo fan had ik toch wel meer van verwacht. [Had ook graag Ricardo dit spel zien spelen. Volgens mij is hij wel een man van nintendo, En dit soort games]
Blijf erbij dat dit een gaaf concept is mannen. Lekker laydown pilsie erbij en samen iets moois neerzetten.
Voor tips/aanraders blijf ik nog altijd mijn eerste idee ingeven [Hopelijk doen jullie die een keer]
En dat is: Elke week 1. GN redactie lid een level laten maken in mario maker. iedereen krijgt een bepaalde tijd om een zo mooi/moeilijk mogelijk level te maken.
Vervolgens moet iedereen die level afleggen. Beste tijd wint.
Dan krijg je dus wel meerdere rondes. [Slimste is dan dus ook om dit over het aantal weken te verspreiden met het aantal redactie leden die mee doen]
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.. [Ja ik weet dat ik soms iets tik wat ik anders bedoel als dat ik het verwoord. 😉 ] <3
Juist de trage bewegingen van de armen onderscheidt ARMS van andere fighters. Daarnaast is het een manier om button-mashing te voorkomen, want een verkeerd geplaatste aanval kost je (potentieel) dure seconden voor je weer kunt aanvallen en/of blocken.
Bovendien zijn er natuurlijk wel ‘snellere’ armen beschikbaar, zoals het standaard setje van Ribbon Girl.
Dat is ook ergens juist de leuke afweging van ARMS; welke armen je kiest en dus welke speelstijl je aanneemt qua fighter. Daar zit een beetje die diepgang en variatie, die ook competitief nog interessant uit zou kunnen pakken.
Probleem is vooral dat wij ontiegelijke n00bs zijn en ook nog moesten wennen aan de motion controls. 😛