Nieuwe DVD recensie: Two Night Stand

Analeigh Tipton begon als een kandidaat in America’s Next Top Model. Vanuit daar uit is zij een actrice geworden. Ze speelt samen met Miles Teller (Whiplash), één van meest populaire acteurs op het moment, in Two Night Stand.

Over Two Night Stand
Regisseur: Max Nichols | Cast: Analeigh Tipton, Miles Teller, Jessica Szohr en Scott Mescudi | Genre(s): Romantische komedie | Speelduur: 83 minuten | Bioscooprelease: 11 december 2014

Megan (Analeigh Tipton) zit erdoorheen. Ze kan geen baan vinden nadat ze klaar is met haar studie en ze woont in bij haar vriendin Faiza (Jessica Szohr), die al samenwoont met haar vriend Cedric (Scott Mescudi). Als ze samen Megan op een gegeven moment toch zat aan het worden zijn, zeggen ze tegen haar dat het tijd wordt dat ze er weer op uit moet gaan met een jongen. Megan neemt vervolgens contact op met Alec (Miles Teller) via een datingwebsite. Nadat ze een one night stand hebben gehad zijn ze wel klaar met elkaar. Jammer genoeg kan Megan niet weg omdat er die nacht een sneeuwstorm was en ze nu dus ingesneeuwd zijn. Samen moeten ze de tijd met elkaar zien door te brengen. Ze merken echter dat ze elkaar misschien wel kunnen helpen door elkaar tips te geven tijdens hun two night stand.

Over de DVD
Beeld: 16×9 (2.40:1) | Geluid: Engels 5.1 Dolby Digital | Ondertitels: Nederlands | Aantal discs: 1 DVD | EAN: 8715664114445 | Ook verkrijgbaar op: Blu-ray

De DVD is vrij standaard. Beeld en geluid zijn goed en de ondertiteling is Nederlands. De inhoud van de film is ook vrij standaard. Het verhaal volgt de typische liefdesperikelen tussen twee jonge mensen of ze elkaar nou wel of niet leuk vinden, er is een groot geheim wat ze uit elkaar drijft. Tot aan het einde natuurlijk. Wat de film een stuk beter maakt is het acteerwerk van Analeigh Tipton en Miles Teller. De twee hebben een enorme chemie, wat de film zeker ten goede komt. Daarnaast is de situatie toch wel vrij uniek. Het zorgt ervoor dat er flink wat te lachen valt, al helemaal tijdens de two night stand. Dit zorgt er wel voor dat je als fan van romantische komedies deze film toch wel in je kast zou moeten hebben.

Wij bedanken Entertainment One voor het beschikbaar stellen van een recensie-exemplaar.