Nieuwe filmrecensies – Week 7 – Met o.a.: Kingsman: The Secret Service en Big Hero 6

Wekelijks verschijnen er niet alleen nieuwe games, maar ook nieuwe films. Onze vrienden van MoviesNET bekijken wekelijks de nieuwste films voor jullie en geven hun oordeel in een recensie. Met deze week de recensies van onder andere Kingsman: The Secret Service en Big Hero 6.

Kingsman: The Secret Service
Na James Bond, Jason Bourne en Jack Bauer is het dit jaar tijd voor een geheim agent van een heel ander niveau. 20th Century Fox laat ons kennismaken met niemand minder dan de charmante Brit Harry Hart (Colin Firth). Kan deze tippen aan eerder genoemde? En hoe zit het met de Britse invloeden en de humor in de film? En misschien nog wel het allerbelangrijkste, weet hij de wereld te redden van Richard Valentine (Samuel L. Jackson)?

Lees hier de recensie van Kingsman: The Secret Service.

Paddington
Na TV-series in 1976, 1989 en 1997 is het dit jaar dan toch eindelijk tijd om deze lieve, bruine beer maar het witte doek te halen. Althans, zo moet Independent Films erover gedacht hebben. Zit het grote publiek wel te wachten op een film over deze marmelade-liefhebber? En hoeveel kenmerken zullen er teruggehaald worden uit de oude series?

Lees hier de recensie van Paddington.

The Woman in Black: Angel of Death
In elke eerste periode van het jaar wordt er minimaal één horrorfilm uitgebracht. Over het algemeen zijn deze films niet van het hoogste kwaliteit. Het jaar 2015 is begonnen met The Taking of Deborah Logan en zal verder gaan met The Woman in Black: Angel of Death. Dit is het vervolg op The Woman in Black uit 2010, waarin Daniel Radcliffe de hoofdrol speelde. We wisselen voor dit vervolg Radcliffe in voor een vrouwelijke hoofdpersoon gespeeld door actrice Phoebe Fox. Zij zal in dit deel het oude Eel Marsh House gaan bezoeken.

Lees hier de recensie van The Woman in Black: Angel of Death.

Big Hero 6
De makers van onder andere Wreck-It Ralph en het zeer succesvolle Frozen komen dit jaar met een nieuwe “superheldenfilm”, genaamd Big Hero 6. Voor deze film werken Walt Disney Studios en Marvel Studios voor het eerst samen en gezien het succes van beide studios in het verleden, kan het haast niet anders dat ook deze film een gigantisch bedrag gaat opleveren. Houdt je vast voor een schitterend avontuur vol vriendschap, liefde en wraak… heel veel wraak…

Lees hier de recensie van Big Hero 6.

The Voices
Met het aannemen van de hoofdrol in The Voices laat acteur Ryan Reynolds zien dat hij niet altijd kiest voor het grote geld, maar soms voor rollen die hem gewoon interesseren. Wij zijn blij dat hij dat heeft gedaan, want hij past met zijn uitstraling en acteerwerk geweldig in deze donkere horror komedie.

Lees hier de recensie van The Voices.

Fifty Shades of Grey
Anastasia “Ana” Steele (Dakota Johnson) is een student Engelse literatuur en ontmoet Christian Grey (Jamie Dornan) als ze voor een zieke vriendin invalt, die hem zou interviewen. Ze zijn meteen in elkaar geïnteresseerd en hun seksleven gaat al snel van start. De eerste keer dat ze bij hem thuis is, en dat is met hun eerste date, laat Grey zijn playroom al zien en geeft Ana snel toe dat ze eigenlijk nog maagd is. Grey weet de oplossing wel. Hun eerste keer seks is nog redelijk vanilla, maar het wordt langzaam steeds ‘heftiger’ en Christian wil dan ook dat Ana een contract ondertekent. Het grootste deel van de film gaat over Ana’s twijfel of ze het nou wel of niet moet ondertekenen. Naast de seksscènes natuurlijk.

Lees hier de recensie van Fifty Shades of Grey.
  1.
    420blazeit's avatar