Xbox 360-versie Titanfall draait minstens op 30 frames per seconde

Het geduld van Xbox 360-bezitters wordt flink op de proef gesteld. Waar de pc- en Xbox One-versies van Titanfall al geruime tijd in de winkels liggen, moeten Xbox 360-eigenaren nog een week wachten tot ze mogen knallen op het online slagveld. Ontwikkelaar Bluepoint Games belooft dat hun geduld beloond wordt en dat de Xbox 360-versie geen slap aftreksel zal zijn van de next-gen-editie.

Zo liet senior producer Daryl Allison op de officiële website van Titanfall weten dat de Xbox 360-versie minstens op 30 frames per seconde zal draaien:

The game looks great, sounds great, and above all it plays great. There are of course some technical differences that are due to the technical limitations of the hardware – for example, the game runs above 30fps – but rest assured, the intense 6v6 wall-running, titan dropping action is all there.
Allison gaf aan dat Xbox 360-spelers hetzelfde kunnen verwachten als bezitters van een Xbox One of pc, met als enige verschil dat het grafisch allemaal wat minder strak oogt. Qua inhoud zijn beide versies echter identiek:
We wanted Xbox 360 gamers playing Titanfall at the same time as everyone else, but it needed more time. EA and Respawn made the right call and the extra time has paid off.
De Xbox 360-versie van Titanfall verschijnt op 11 april.

  1.   
    lassieman's avatar

    “Above 30fps”, vraag me af wat ze daar mee bedoelen. Als het 60fps zou zijn zouden ze dat wel zeggen lijkt me. Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon 30fps is.

  2.   
    ShadyXL's avatar

    lassieman schreef, "”Above 30fps”, vraag me af wat ze daar mee bedoelen. Als het 60fps zou zijn zouden ze dat wel zeggen lijkt me. Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon 30fps is."

    Misschien bedoelen ze daarmee dat de game niet locked is op 30 fps.