Kojima: Project Ogre wordt een ingetogen, bescheiden ervaring

Naast Metal Gear Solid: Rising en Metal Gear Solid 5, heeft Hideo Kojima nog een project lopen. Het gaat door het leven als Project Ogre en that’s it, over verdere details kunnen we alleen nog maar dromen.

Wel is Kojima lichtelijk begonnen met praten over het project. Het schijnt een ingetogen, ofwel bescheiden, ervaring te moeten worden. De titel wordt iets heel anders dan ze bij ontwikkelaar Kojima Productions tot op heden hebben gedaan.

I can’t really say too much about that project yet. It’s a little bit different to what I’ve done up until now.

On the surface it will look similar, but once you get into it, it will be a different experience – and I’m hoping people look forward to that.

Als je de game alleen op de oppervlakte ziet, is het wellicht vergelijkbaar met andere games, maar als je er eenmaal in stapt, is het een volledig andere ervaring. En Kojima hoopt uiteraard dat consumenten hier naar uitkijken.
The Ogre project is going to take a lot of time, so I want to produce some other things on the side, like I’m doing with Rising. So while I’m working on Ogre there might be a couple of other projects going on at the same time.
Helaas zullen we op korte termijn niets te zien krijgen van Project Ogre, omdat het zowel veel tijd vergt als dat de Metal Gear Solid-bedenker meerdere projecten heeft lopen. Hij wil deze andere titels blijven produceren, dus de ontwikkeling van deze nog totaal onbekende game zal langzaamaan vorderen.

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren