Guerilla heeft op haar website een bericht gepost waarin wordt uitgelegd welke veranderingen de Nederlandse ontwikkelaar heeft doorgevoerd en nog zal doorvoeren, om er voor te zorgen dat de controls van Killzone 3 worden verbeterd. Volgens het hoofd van de ontwikkeling van Killzone 3, Mathijs de Jonge, wilden de ontwikkelaars het unieke gevoel van gewicht behouden, maar ondertussen wel de nauwkeurigheid en reactiegevoeligheid van de controls sterk te verbeteren.
“Our first priority when we started working on the controls for Killzone 3 was to listen closely to Killzone 2’s players – what they liked, what they disliked, and how they felt things could be improved. Accuracy and responsiveness consistently came up as the top issues. At the same time, a lot of players were saying they loved the weighty feel.De teams besloten terug te gaan naar de tekentafel en elk aspect van het systeem, zoals “input lag, acceleration and dead zone” en hoe elk van die aspecten de gehele gameplay beïnvloedden. De conclusies daarvan werden vervolgens gebruikt om de reactiegevoeligheid en nauwkeurigheid van de controls te verbeteren.For the most part, the unique sense of weight in Killzone 2 comes directly from the first-person animations, not from the control scheme. The speed of movement and the way the camera bobs up and down are consistent with the view of a person carrying around heavy equipment.
“Right now it’s still a work in progress, but we’re definitely getting there. We’ve recalibrated the dead zone to be more responsive and significantly reduced the input lag, resulting in far better accuracy. Best of all, we’ve managed to retain that sense of weight that set Killzone 2 apart from other shooters. I can’t wait for people to try it out.”
Na het zien van de filmpjes heb ik wel zin in deeltje 3.
En ben benieuwd naar de verbeterde controls.
ik ga killzone 3 toch niet kopen
Vanwaar dan dit antwoord..
Ik bhen benieuwd naar verbeterde controls, de controls van killzone 2 waren niet al te best 🙂
Killzone 2 was grafisch al nummer 1, maar door de besturing haakte sommige mensen toch af. Dus als Killzone 3 deze keer, verbeterde controls uit gaat brengen, dan denk ik toch dat Killzone beter bekend gaat worden op de markt. En dan een goed iets. 😉
Ik ga hem toch niet kopen.dus de controls maken mij niet uit.Of ze nou goed of slecht zijn.
Ik ga hem toch niet kopen.dus de controls maken mij niet uit.Of ze nou goed of slecht zijn.[/quote]
Tja in 1e instantie volgde ik je antwoord ook niet maar nu nog steeds niet, om welke reden koop je hem niet want waarom zou je anders hier een reply posten.
Koop je hem niet omdat je deel 2 niks vond of vind je Killzone op zich al niks als je post dat je hem niet koopt wat is dan de reden ?
Tja in 1e instantie volgde ik je antwoord ook niet maar nu nog steeds niet, om welke reden koop je hem niet want waarom zou je anders hier een reply posten.
Koop je hem niet omdat je deel 2 niks vond of vind je Killzone op zich al niks als je post dat je hem niet koopt wat is dan de reden ?[/quote]
Ik koop hem niet omdat ik niet zo een killzone fan ben. 😉
Tja dat kan maar zelf ben ik ook geen mega fan van Killzone maar deel 3 de filmpjes zien er heel goed uit.
Mooi dat ze zich er mee bezig houden 🙂
Cool ik wist niet dat nederlanders coole games konden maken (de Belgen kunnen er wat van leren xD)
Wie zich ermee bezig houden?
met het verbeteren van de controls denk ik dat hij bedoelt 😉
USELESS. COMMENT.
Killzone 2’s controls waren best lastig, dus beter dat ze het verbeterd hebben 😀