Creative director van Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction Maxime Beland vergelijkt het releasen van de Conviction demo graag met naakt voor een groot publiek staan. Een opvallende vergelijking, maar Beland is nu eenmaal erg gesteld op de mening van de spelers over deze demo:
- “It’s always very nerve-wracking when you release a demo, right? It’s like the first time you’re basically naked in front of everyone when they get to play the game.
What’s interesting in the demo is that it really showcases one aspect of the game that’s really strong, and it’s the emergent AI. You know, there’s a lot of replay value because of our AI.
Because it’s not scripted you can really play the way you want and the AI’s going to react to whatever you’re doing. So you can try to play a little bit more stealth, or a little bit less stealth if you’re less into that. So I think for that side the feedback was great.”
Hier ben ik het opzich wel mee eens, alhoewel de AI soms erg dom was. Zat ik achter een muur zien ze me, loop k 1 meter van me laaste ‘spot’ zijn ze me al weer kwijt..
Misschien hadden ze alzheimer?
Maaaaar:
DE DEMO IS SUPER VET!!
al 5x gespeeld??
lol ik speel sinds kort weer hells highway brother in arms en daarnet loopte een hele f**k*ng patrouile langs me en me 5 mannen:D
hij was echt vet alleen een beetje kort:D
lol ik speel sinds kort weer hells highway brother in arms en daarnet loopte een hele f**k*ng patrouile langs me en me 5 mannen:D
[/quote]
Ach, schuilen is toch voor mietjes… Run ’n gun FTW! 😛
dan hebben ze de engin weer verneukt xD
Kep genoten van de demo en volgende week is het dan over voor het echte werk 😛