Brink is op alle platformen even goed

Paul Wedgewood, CEO van ontwikkelaar Splash Damage, zegt dat de kwaliteit van Brink op zowel de PC, PS3 en Xbox 360 gelijk is. Er is volgens hem dus geen superieure of inferieure versie van de game. In gesprek met IncGamers zei Wedgewood er het volgende over:

    “We have developed a kind of internal approach which I believe is entirely platform agnostic.”

Goed nieuws voor de bezitters van een Xbox 360, maar gamers met een PlayStation 3 of goede PC zullen misschien wel even balen. Niet dat het verschil in kracht tussen de Xbox 360 en PlayStation 3 heel groot is, maar over het algemeen kunnen PC games door de constante verbetering in technologie meer aan dan de console broertjes.

  1.   
    superdedupe's avatar

    ik vind alles best zolang het maar een goede game wordt… er is meestal trouwens weinig verschil tussen ps3 en xbox games behalve dan dat de contrast ietsje anders is, maar dat is ingame ook weer aan te passen dus het maakt amper uit…

  2.   
    Dotz's avatar

    superdedupe schreef, "ik vind alles best zolang het maar een goede game wordt… er is meestal trouwens weinig verschil tussen ps3 en xbox games behalve dan dat de contrast ietsje anders is, maar dat is ingame ook weer aan te passen dus het maakt amper uit…"

    Mee eens, maar de ervaring van een game is op de pc vaak anders; vind ik. Dan speel je toch met muis & toetsenbord.. Tenzij je een controller in plugt natuurlijk. Daarbij komt ook dat ik bij een console in een relaxte leunstoel/bank lig en bij m’n pc op een doorgeroeste bureaustoel zit..