Ontwikkelaar van de Battlefield franchise, DICE, gaf vandaag toe dat het omleggen van vijanden in de eerste Battlefield: Bad Company te lastig was. Het duurde simpelweg te lang volgens de ontwikkelaars zelf. Producer Gordon Van Dyke vertelde dat aan het gamemagazine PC Zone:
- “I think we made it too hard to kill people in the first game. In a shooter game people want to kill people. So we’ve upped damage and the pacing is a lot better, it’s tuned more.”
Dit gold overigens alleen voor de singleplayer van het eerste deel. In Battlefield: Bad Company 2 is het tempo waarin vijanden koud gemaakt worden dus verbeterd ten opzichte van haar voorganger.
In Battlefield: Bad Company 2 moet je je met ‘B’ Company een weg banen door besneeuwde bergtoppen, dichtbegroeide jungles en stoffige dorpjes. Hierbij heb je uiteraard een flink arsenaal aan wapens en voertuigen tot je beschikking om weer alles wat in je weg staat te vernietigen. De Frostbite engine zorgt er voor dat Bad Company 2 om “total destruction” draait. Verwacht meer voertuigen, meer vernietiging en meer samenspel met je team.
Battlefield: Bad Company 2 verschijnt op 5 maart voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
Ik hoop wel dat die makkelijker wordt, want als je bij BF:Bad Company 1, stond je 1504958348953405987349km ver weg van een tank, en zo gouw je die tank zag, begon die tank 5,000,000,000,000,000keer op je te schieten, maar voor de rest; een SU-PER vet spel. 8)
Ik heb toen in tijden niet zo’n goeie shooter gezien als Bad ompany 1 , op COD 4 na dan.
maar in bad company 1 ging ik steeds af , en ja op de ps3 is het dan wel moeilijker dan op de pc. maarja 😉
Zo moeilijk vond ik het eigenlijk niet echt. Toen Battlefield Bad Company binnenkwam speelde ik een tijdje lang de multiplayer en daarna ben ik pas single player gaan doen omdat je speciale wapens kan vinden in de single player mode.
Ja, verwacht niet dat je net als bij COD 4 effe snel een ventje kan neerknallen als een soort Rambo figuur, het is veel realistischer en ik vind het persoonlijk leuker dan Cod.
Speel het nog steeds, vet spel. Vind alleen dat ze meer spelmodi mogen toevoegen in de multiplayer.
Of ze moeten net als in Operation Flashpoint de
One shot, One kill. metode invoeren mischien dat het dan sneller gaat. 😛
mee eens te weinig modi online. maar k vond killen hardstikke makkelijk. bfbc in 1 dag uitgespeeld op hard. was easy. tgek spel
Beter, in BC 1 was het wel heel overdreven langzaam hoe snel je dood ging. Me like hardcore. 😀
Bij de originele Battlefield: Bad Company had je wel oneindig van die adrenaline-spuitjes. Als het echt moeilijk werd zette ik zowat elke vijf seconden wel weer zo’n naald in mijn arm. Aan het eind van een level was mijn character echt helemaal lek geprikt, maar de missie was tenminste voltooid. 😉
echt moeilijk richten 😕
Met deze game kom,t het helemaal goed, ik maaK me vaak zorgen over wat ze nu weer komen brengen, want vaak kome ze wel maar brengen ze niets.
BC1 was zo goed dat 2 niet naders kan dan beter zijn.
Ik hoop dat ze dat niet doen dat is sowieso te moeilijk, en flashpoint zoog zo fecking hard….dat is echt een kutspel
Operation Flashpoint is de mislukkeling van 2009. Ik zat vol verwachting te wachten op het beste spel ooit gemaakt, maar helaas.
Neemt niet weg dat OF Cold War Crisis ( Deel 1 dus ) ontzettend goed was/is. Ik speel het af en toe nog steeds en wauw, voor die tijd was dat echt een spectaculair en toch on-ontdekt spel dat zijn tijd ver vooruit zat.
Zo moeilijk was het ook niet.
Maar zoals hiervoor gezegd, het is niet met je hele arsenaal op het slagveld rennen en recht voor het vizier van de vijand op alles beginnen te schieten wat er beweegt en het dan nog overleven, zoals wel kennen van andere games zoals COD-serie, alhoewel MW2 toch sneller doodging dan ervoor.
EN ook maar hopen dat je teamleden soms wat slimmer worden ;”D
Als je op Hard Speelde Ging ik Wel Heel Vaak Dood Inderdaad Ja !