Splinter Cell: Conviction krijgt in-game advertenties

Ubisoft heeft bevestigd dat Splinter Cell: Conviction in-game advertenties zal krijgen. Adverteerders hebben zelfs “heat maps” gekregen om te zien wat de beste plekken in de game zijn om hun producten aan te prijzen. Misschien zien we Sam Fisher straks een vijand buiten westen slaan met een flesje Coca-Cola, heel verfrissend.

In Splinter Cell: Conviction hebben we te maken met een geheel veranderde Sam Fisher. Zijn dochter Sarah is omgekomen bij een auto-ongeluk, maar volgens Sam was er sprake van moord. Hij besluit om te stoppen met zijn werk voor Third Echelon en alleen op pad te gaan om de daders te vinden. Wat volgt is een stijlvol avontuur vol wraak, stealth en brute actie. Zo kan Sam tegenstanders hardhandig ondervragen, uitgebreid rondsluipen in en langs gebouwen en zelfs vijanden van onder een deur door selecteren om ze vervolgens razendsnel uit te schakelen.

Wil je meer weten over Splinter Cell: Conviction? Check dan snel onze E3-preview!

Splinter Cell: Conviction verschijnt eind februari 2010 voor de PC en Xbox 360.

  1.   
    Boxer's avatar

    gamen is de nieuwe manier van entertaiment, dus ook voor reclame

  2.   
    Donaga's avatar

    Als het maar niet te overheersend wordt in de game, maar ook tot op zekere hoogte iets meer aan realisme toevoegt heb ik er totaal geen probleem mee

  3.   
    Umbra's avatar

    Donaga schreef, "Als het maar niet te overheersend wordt in de game, maar ook tot op zekere hoogte iets meer aan realisme toevoegt heb ik er totaal geen probleem mee"

    Idd, als je bijvoorbeeld door een stad loopt waar een gigantische billboard aan een flatgebouw hangt (ik zeg maar iets) met daarop reclame voor Coca-Cola, verhoogt dat net het realisme. Zou wel fijn zijn ^^.

    Zolang we maar niet elke vijf stappen een radiobericht horen met reclame voor Always…

  4.   
    obi_wan383's avatar

    Umbra schreef, "

    ”Donaga” schreef, "Als het maar niet te overheersend wordt in de game, maar ook tot op zekere hoogte iets meer aan realisme toevoegt heb ik er totaal geen probleem mee"

    Idd, als je bijvoorbeeld door een stad loopt waar een gigantische billboard aan een flatgebouw hangt (ik zeg maar iets) met daarop reclame voor Coca-Cola, verhoogt dat net het realisme. Zou wel fijn zijn ^^.

    Zolang we maar niet elke vijf stappen een radiobericht horen met reclame voor Always…"

    Wring je net iemand zijn nek om, hoor je reclame van verzekeringsmaatschappijen ^^

  5.   
    Aftermath's avatar

    Net zoals bij need for speed shift met die axe dry reclames en die van rexona for men

  6.   
    b00m666's avatar

    van mij mag het maar laat het niet naar je hoofd stijgen met die reclame

  7.   
    ckerigon's avatar

    Idd vind k ook geeen probleem.
    Ubi verdient alleen maar meer geld om dat were in goeie games te stekenm, maar het moet niet te gek worden.

  8.   
    GameAC's avatar

    Nou leuk. Maar als het te erg is, dan koop ik de game niet meer.

  9.   
    MrVess's avatar

    Gooi er wat mij betreft maar reclame in games. Wat vele zeggen niet overheersend zoals op TV dat je na elk kwartier een zooitje reclame krijgt. Maar gewoon bilboards ed.

    Misschien dat games hierdoor goedkoper kunnen worden??

  10.   
    cookymonster's avatar

    Vessie schreef, "Misschien dat games hierdoor goedkoper kunnen worden??"

    Dat zou inderdaad een goede zaak zijn ja. 🙂