Call of Duty: World at War voorzien van patch v1.3

Ontwikkelaar Treyarch heeft vandaag patch v1.3 uitgebracht voor de PC-versie van Call of Duty: World at War. Deze patch voert naast enkele tweaks en fixes ook verbeteringen door aan het server log file. De patch is te downloaden via de officiële website, alwaar je ook de volledige release notes van de patch kunt vinden.

Call of Duty: World at War keert weer terug naar de Tweede Wereldoorlog, maar de game is anders dan de cliché WWII games die we al vaker hebben gezien. Het spel speelt zich namelijk af in het verre oosten! Net als in Medal of Honor Rising Sun strijd je dit keer tegen de Japanners in plaats van de Duitsers, en daarbij zal je hele andere tactieken moeten gaan gebruiken dan je gewend bent. Treyarch heeft het gedrag van de tegenstanders namelijk aangepast aan de manier van vechten van de Japanners in de Tweede Wereldoorlog.

De singleplayer van CoD: WaW zal de Perks uit de multiplayer van deel 4 gebruiken om de gevechten in singleplayer dynamischer te maken en voor het eerst wordt co-op voor 4 spelers ondersteund. Over de graphics hoeven wij ons in ieder geval geen zorgen te maken: het spel gebruikt dezelfde engine als Call of Duty 4.

Wil je alles weten over Call of Duty: World at War? Check dan snel onze review!

Call of Duty: World at War is verschenen voor de PC, Xbox 360, PlayStation 3, Wii en Nintendo DS.

  1.   
    Bello 2185's avatar

    Eindelijk heb ik weer geluid! 😀

  2.   
    gappower's avatar

    Vind cod4 nog steeds veel beter !

  3.   
    Alias's avatar

    Bello dat geluid had je ook als je de geluidoutput op 16 bits had gezet ipv 24 😛 Wel mooi dat de patch er is kan ik mijn geluid weer op beste kwaliteit zetten. 😀

  4.   
    Bello 2185's avatar

    Alias schreef, "Bello dat geluid had je ook als je de geluidoutput op 16 bits had gezet ipv 24 😛 Wel mooi dat de patch er is kan ik mijn geluid weer op beste kwaliteit zetten. 😀 "

    Ja, maar mijne stond vast op 24 Bit. Dus kon dat niet veranderen…