De Dark Messiah franchise zal de overstap van de pc naar de Xbox 360 maken. Dark Messiah of Might and Magic: Elements, ontwikkeld door Ubisoft’s Annecy studio, is een opgepoetste en verfijnde versie van de PC release afgelopen jaar. De PC versie werd wisselend ontvangen door de gamepers, dus nu hoopt Ubisoft een beter product af te leveren, ditmaal op de Xbox 360.
De online modus van Dark Messiah zal in Dark Messiah of Might and Magic: Elements een andere insteek hebben en ook de singleplayer zal een poetsbeurtje krijgen. Dit alles in combinatie met nieuwe en fijngetunede quests zullen de gamepers ditmaal moeten overtuigen.
[SCREENSHOTS]
Ook in dit deel zal de speler in de huid kruipen van Sareth, een jonge held die een apocalyptische voorspelling moet zien te facen. Dark Messiah of Might and Magic: Elements zal gebruik maken van Valve’s Source engine, waardoor spelers de omgeving kunnen gebruiken om vijanden om te leggen. De besturing is volledig herontwikkeld speciaal voor deze console versie, zodat het hanteren van magie en zwaard vloeiender zal verlopen. De speler zal vanaf de eerste singleplayer-minuten een klasse moeten kiezen, om zodoende voor elke klasse een volledig andere ervaring te bieden.
De multiplayer zal nog steeds gebaseerd zijn op vijf klassen en een flinterdunne verhaallijn. Ditmaal zal je echter niet elke keer moeten levelen per storyline/speelsessie, maar zal de level-ups account gebaseerd zijn. Hierdoor kunnen spelers vanaf het begin met hun favoriete aspecten en skills spelen, iets wat veel te horen was op het Dark Messiah-forum. De singleplayer zal twee uur langer duren dan de PC-versie, zonder de vier nieuwe classes mee te rekenen. Al met al staat Dark Messiah of Might and Magic: Elements voor het begin van 2008 in de planning.
Mooie screenshots !
Wow dat ziet er goed uit!
Idd.. als ik zo naar die roode en blauwe zwaarden kijk moet ik gelijk denken aan pimp my sword ๐
Komt er ook nog een vervolg van de pc versie? Ik heb me er wel mee vermaakt.
niks aan die screenshots ๐ก ๐