Eerste Prey-patch beschikbaar

Prey, de zomerhit van 3DRealms en Human Head Studios, blijkt niet helemaal foutloos te zijn. Gelukkig is het team achter de game nog steeds toegewijd en hebben ze gewerkt aan een patch voor de PC-versie. Veel mensen die van de game alleen de singeplayer hebben gespeeld, zullen niet al teveel hinder van de ‘foutjes’ hebben ondervonden. De meeste grote verbeteringen vinden dan ook plaats op het gebied van de multiplayer.

  • Multiplayer bandwidth optimization to allow better play on higher latency connections
  • Fixed projectile effects not showing up on dedicated servers
  • Fixed crash at startup due to time/date validation on some systems
  • Fixed crash at startup due to querying old OpenAL drivers
  • Fixed an occasional crash on the dedicated server
  • Fixed a crash when using image_usecache cvar with very big textures.
  • Fixed a crash on some machines when reading savegames.
  • Some timedemo features not appearing if you restart prey between record/playback
  • Added widescreen resolutions to menus
  • Updated multiplayer browser to fix servers not showing up due to DNS resolution
  • Updated multiplayer browser not keeping join button up to date when server summary wasn’t the active tab.
  • Updated multiplayer browser so punkbuster icons show up in their column properly
  • Updated multiplayer browser so mod games’ icons show up properly updated multiplayer browser so server scanning is more consistent on slower connections
  • Fixed multiplayer weapon exploit
  • Bumped network protocol version. Unpatched games will not be able to play online with patched games.

De patch is via de officiële site of van de site van 3D Realms te downloaden.

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren