Hoewel Unreal Tournament 2004 nog maar net uit is, heeft Epic vandaag aangekondigd bezig te zijn aan geen grote patch voor hun nieuwste telg. De game heeft enkele foutjes die glad worden getrokken met deze patch. De patch zal werkelijk een gigantisch aantal tweaks, bug fixes, multiplayer & performance bevatten.
- General Game play:
– fixed which anim is played during sniper zoom (removes log warnings)
– fixed redeemer reticle being affected by HUD opacity setting
– fixed skaarj playing taunt anims
– make sure no wrap around on multikill numbers
– call takefallingdamage() on wall dodge to prevent it being used as an exploit for long falls
– fixed miscellaneous game code log spam.
– UTClassic Rocket fix for delay before can fire again after loading up 6 rockets
Single Player:
-added profile fix to unlock chars (where due) for “old” profiles.
Dit is echter pas een kleine greep uit de enorme lijst fixes. Klik hier voor de complete lijst. Wanneer de patch uitkomt is nog niet bekend. Verwacht echter geen lange tijd, aangezien de fixes al bekend zijn zal de patch zo goed al gold zijn. Wij melden je uiteraard wanneer ‘ie vrij is.