SMITE krijgt nieuwe modus Clash

De goddelijke game SMITE krijgt een nieuwe gamemodus, dat meldde ontwikkelaar Hi-Rez eergisteren op haar site. De modus heet Clash, en zal een combinatie worden van de twee reeds bestaande modi Conquest en Arena. Het doel van Clash is simpel: vernietig de Titan van het vijandelijke team.

Clash leent zich door de smalle lanes, en grote open plek in het midden dan ook perfect voor grote groepsgevechten. Omdat veel spelers volgens Hi-Rez óf Arena, óf Conquest leuk vinden, heeft men geprobeerd deze modi samen te voegen in Clash:

With our two premiere game modes (Conquest and Arena), we often find players either like the free-for-all constant fighting of Arena or the strategic nature of Conquest. While veterans of both modes will also enjoy the fast-paced action this new game mode provides, we wanted a mode that could bridge the gap between modes and allow for players who may favor one mode to experience some of what the other mode has to offer.

Clash is volgens de studio dan ook een prima opstapje voor Conquest, omdat in de nieuwe modus de torens niet de gehele lengte van de lanes dekken, wat het makkelijker maakt om met deze vervelende obstakels om te gaan. Vooralsnog is Clash enkel beschikbaar op een publieke testserver, maar zal binnenkort verschijnen samen met een aantal patches.

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren