Als we Thad Sasser, de lead multiplayer designer van Battlefield Hardline, mogen geloven, zal zijn game een betere launch kennen dan Battlefield 4. Deze laatste kende namelijk veel verbindingsproblemen, waardoor de multiplayer lange tijd vrijwel onspeelbaar was. In een interview hierover verwijst Sasser naar de beta van Hardline, die over het algemeen goed (en zonder connectieproblemen) verlopen is.
You can clearly see our efforts have paid off with the stability of the most recent beta; the beta we just had was pretty smooth. Obviously we expected to collect some problems, and we did. We found a number of interesting issues that we’ve since addressed and fixed; crashes and so on, particularly on the PC client.Zoals gezegd in het interview was de beta dus niet helemaal foutloos. Aan de hand van reacties uit de community zijn gelukkig verschillende problemen gevonden en opgelost. Sasser hoopt dat de launch volgende week daardoor vlekkeloos zal verlopen en wij hopen met hem mee.
Het kan ook waarschijnlijk niet veel slechter. goed uitgangspunt 😉
ga de game toch niet op release halen, maar voor de gene die dat wel doen is dit natuurlijk heel goed nieuws
als de game geen bugs heb en lekker speelt vindt ik het al goed
Het zal wel niet 😀
Geloof me – dat gaat niet gebeuren. Ik voorspel minimaal een van de volgende dingen:
1. Exploits die het niet leuk maken om te spelen. 2. Geen verbinding met Origin / EA Servers. 3. Random Kicks (door slechte servers) of 4. Niet speelbaar op de aangeraden settings.
Moeilijk te voorspellen.. er waren ook problemen bij de launch van de Beta.
Problemen zijn er bijna altijd, alleen kan dat variëren tussen; of het spel daardoor speelbaar blijft of het kleine bugs zijn.
We shall see!
🙂
Als dit gezegd wordt moet je als gamer denken. Nope hebben jullie vaker gezegd
Ze hebben nu EA Early Access ingevoerd waarmee je voor een maandelijks bedrag eerder met games zoals Hardline aan de slag kunt. Met zo’n systeem moet je er zeker van zijn dat games een goede launch krijgen anders betaal je extra voor iets wat niet werkt. Kortom, EA zorgt pas voor een betere launch van games wanneer ze er geld voor kunnen vangen.
Klinkt weer heel mooi allemaal. Eerst zien, dan geloven
Ik was inderdaad niet de vreden over de battelfield 4 severs, soms kon je gewoon niet joinen, en als je der een tijdje uit was, had je uitbreidings van hier tot aan Tokio, 😛
Betere? Dus eigenlijk gewoon een normale… Aangezien die van BattleField 4 niet normaal slecht was ging ik er wel vanuit ja dat Hardline beter gaat