Nieuwe update Modern Warfare 3 op komst

De communitymedewerker van Infinity Ward, Robert Bowling, heeft op het Modern Warfare 3 forum aangekondigd wat het team in de nabije toekomst in petto heeft. Modern Warfare 3 heeft al vijf keer een grote update gekregen en nummer zes is dus op komst. Onder andere de volgende verbeteringen worden doorgevoerd met de zesde patch:


Kleine balans updates:
Wapenbalans (Dual FMG-9, Type-95, CM-901 Attachments)
Hitmarker geluid op de PS3
Crosshair fix voor bepaalde wapens
Verder heeft het team van Infinity Ward aandachtig naar de community geluisterd en op basis van de feedback worden de volgende punten ook overwogen:
Feedback van de community:
Updates voor het spawn systeem.
Verdere lag compensatie, host voordeel/nadeel updates en hot fixes gebaseerd op feedback.
De default 30 seconden Round Start timer voor alleen System Link en ze zijn aan het kijken voor een verstelbare timer.
Opties om System Link spelers alle wapens te laten ontgrendelen, voor competitieve play.
Dit alles kunnen we in de aankomende patch verwachten, we houden jullie op de hoogte!

  1.   
    FishHookz's avatar

    Oke… Dat is wel nice.

  2.   
    mastertje's avatar

    Eem totaal wat anders. Is er weer zo’n nuke bijgekomen in MW3??
    Vandaag speelde ik een potje en zag je opeens een timer met bom en toen die op nul was kwam het bekende stuk terug van MW2 echter speelde je nou wel door…

  3.   
    fdennis's avatar

    @mastertje

    Er zitten geen nukes meer in MW3.

  4.   
    Intersivety's avatar

    mastertje schreef, "Eem totaal wat anders. Is er weer zo’n nuke bijgekomen in MW3??
    Vandaag speelde ik een potje en zag je opeens een timer met bom en toen die op nul was kwam het bekende stuk terug van MW2 echter speelde je nou wel door…"

    Dit heet een M.O.A.B.
    Google maar eens 😉

  5.   
    toqeer's avatar

    zo snel wel beter alhoewel ik het niet speel 😆

  6.   
    Lashrom's avatar

    Type 95 is echt niet overpowered. Eerder PPM901 …
    Maar mooi dat er snel weer een update komt.

  7.   
    storytomydear's avatar

    Goed dat ze het inderdaad even laten weten, en ach, zo’n update is niet zo iets, dat je het PERSEE moet hebben, het ”oude” ziet er niet verkeerd uit.
    En denk maar zo, als het niet meteen uitkomt, dan hebben ze ook langer tijd om wat bugs, etc. eruit te halen, en als die dan uitkomt, gewoon ”perfect” is. 😀

    – Merijn.

  8.   
    TheUltimateZerg's avatar

    ooh klinkt netjes 😀
    zeker de spawns C:

  9.   
    DanielBos's avatar

    Wapenbalans: Dual FMG-9.

    O god, yes! Ik ben zoooooo zat van die noobs die meteen switchen naar hun secondary (dual FMG9) en maar sprayen met Steady Aim. Zo pathetic.

  10.   
    spychohead's avatar

    DanielBos schreef, "Wapenbalans: Dual FMG-9.
    O god, yes! Ik ben zoooooo zat van die noobs die meteen switchen naar hun secondary (dual FMG9) en maar sprayen met Steady Aim. Zo pathetic."

    yup,ben zovaak neergeschoten door die dingen dat ik ze nu ook al gebruik. 😛

    (off, tip voor bouncing betty ga zo snel mogelijk prone). 😉

  11.   
    marklin989's avatar

    seeeg dat ze eens van men fmg-9 afblijven 🙁

  12.   
    optimus's avatar

    haha fie fmg’s waren wel wat te sterk close combat beste wapen denk ik:P (inclusief primary’s)

  13.   
    Dude…'s avatar

    YES FMG en TYPE 95 gaan minder goed worden, die guns (vooral de eerste) zijn zooo overpowerd

  14.   
    GENERAL_DS's avatar

    Jammer van de type 95. schoot lekker door dat wapen. Maar wel fijn van het hitmarker geluid :D.

  15.   
    zalazar's avatar

    wel eens met fmg9 en type 95 dat ze overpowered zijn gellukkig blijven ze wel van mijn wapen af de pp90m1 😉

  16.   
    Taz25's avatar

    beter

  17.   
    Coachman1978's avatar

    hmm ok dan