De communitymedewerker van Infinity Ward, Robert Bowling, heeft op het Modern Warfare 3 forum aangekondigd wat het team in de nabije toekomst in petto heeft. Modern Warfare 3 heeft al vijf keer een grote update gekregen en nummer zes is dus op komst. Onder andere de volgende verbeteringen worden doorgevoerd met de zesde patch:
Verder heeft het team van Infinity Ward aandachtig naar de community geluisterd en op basis van de feedback worden de volgende punten ook overwogen:
Kleine balans updates:
Wapenbalans (Dual FMG-9, Type-95, CM-901 Attachments)
Hitmarker geluid op de PS3
Crosshair fix voor bepaalde wapens
Feedback van de community:Dit alles kunnen we in de aankomende patch verwachten, we houden jullie op de hoogte!
Updates voor het spawn systeem.
Verdere lag compensatie, host voordeel/nadeel updates en hot fixes gebaseerd op feedback.
De default 30 seconden Round Start timer voor alleen System Link en ze zijn aan het kijken voor een verstelbare timer.
Opties om System Link spelers alle wapens te laten ontgrendelen, voor competitieve play.
Oke… Dat is wel nice.
Eem totaal wat anders. Is er weer zo’n nuke bijgekomen in MW3??
Vandaag speelde ik een potje en zag je opeens een timer met bom en toen die op nul was kwam het bekende stuk terug van MW2 echter speelde je nou wel door…
@mastertje
Er zitten geen nukes meer in MW3.
Dit heet een M.O.A.B.
Google maar eens 😉
zo snel wel beter alhoewel ik het niet speel 😆
Type 95 is echt niet overpowered. Eerder PPM901 …
Maar mooi dat er snel weer een update komt.
Goed dat ze het inderdaad even laten weten, en ach, zo’n update is niet zo iets, dat je het PERSEE moet hebben, het ”oude” ziet er niet verkeerd uit.
En denk maar zo, als het niet meteen uitkomt, dan hebben ze ook langer tijd om wat bugs, etc. eruit te halen, en als die dan uitkomt, gewoon ”perfect” is. 😀
– Merijn.
ooh klinkt netjes 😀
zeker de spawns C:
Wapenbalans: Dual FMG-9.
O god, yes! Ik ben zoooooo zat van die noobs die meteen switchen naar hun secondary (dual FMG9) en maar sprayen met Steady Aim. Zo pathetic.
yup,ben zovaak neergeschoten door die dingen dat ik ze nu ook al gebruik. 😛
(off, tip voor bouncing betty ga zo snel mogelijk prone). 😉
seeeg dat ze eens van men fmg-9 afblijven 🙁
haha fie fmg’s waren wel wat te sterk close combat beste wapen denk ik:P (inclusief primary’s)
YES FMG en TYPE 95 gaan minder goed worden, die guns (vooral de eerste) zijn zooo overpowerd
Jammer van de type 95. schoot lekker door dat wapen. Maar wel fijn van het hitmarker geluid :D.
wel eens met fmg9 en type 95 dat ze overpowered zijn gellukkig blijven ze wel van mijn wapen af de pp90m1 😉
beter
hmm ok dan