Dead Rising 2: Case Zero ons meest dynamische verkoopwapen, aldus Capcom

Tijdens een interview met de website mcvuk wist Karl Reader, Britse productmanager van Capcom, te vertellen dat het onlangs verschenen Dead Rising 2: Case Zero, een mini-prequel op Dead Rising 2, het meest dynamische verkoopwapen is dat Capcom ooit in haar arsenaal heeft gehad. Volgens de beste man staat Case Zero namelijk gelijk aan een televisiecampagne van miljoenen dollars.

It’s the most dynamic sales weapon we have ever had in our arsenal, giving us the equivalent exposure of a multi-million pound TV campaign.
Volgens Reader is Case Zero namelijk een uitstekend, goedkoop middel om gamers aan te sporen het volledige product, in dit geval Dead Rising 2, te pre-orderen. Dit komt weer ten goede van de vele winkels die de game als pre-order in huis hebben en afhankelijk van het aantal pre-orders dat gemaakt wordt, kan Capcom bepalen om haar marketing wel of niet aan te passen.
We foresee other publishers will follow suit. With increasing development budgets and increased risk, several smaller projects is only sensible. What we are seeing is a precursor to episodic gaming with Capcom at the helm. Finally, it serves as a barometer for us as a publisher, allowing us to gauge demand for the title and adjust our marketing plans for Dead Rising 2 accordingly.

  1.   
    SN0WIE's avatar

    Heb alleen ff de trial gespeeld 😀