Killzone 3 krijgt meer traditionele run and gun controls

Guerrilla baas Herman Hulst zegt in de laatste editie van Official PlayStation Magazine dat de controls van Killzone 3 meer “run and gun” zullen zijn.

    “I’m confident that when Killzone 3 comes out, we’re going to have a set of controls that will really appreciate the vast majority of audiences.”

De besturing van de voorganger Killzone 2 werd door de pers bekritiseerd vanwege de “heavy feeling”. Volgens Hulst zal dit met het derde deel verleden tijd zijn.

    “The heavy sensation of KZ2 is absolutely gone. Instead, this feels much closer to standard run-and-gun responsiveness.”
  1.   
    DutchGamer-W-'s avatar

    Ja dat vind ik ook, ik speel regelmatig Modern Warfare 2 lekkere controls btw.
    Gisteren na een hele lange tijd toch Killzone 2 weer gespeeld en dat valt mij ook op de Controls zijn zwaar ook dat je je eigen custom controls kan maken is er gewoon niet. Dus zeker hopon dat ze daar meer tijd in gaan steken.

  2.   
    toeter83's avatar

    Beter,die besturing van killzone 2 was echt supergaar vooral online was het niet te doen.

  3.   
    Xaboteur's avatar

    jup, killzone 2 verhaal niet eens afgemaakt, 10 potjes online, terug verkocht.. Die controls waren echt gaar idd..
    Ik denk dat alleen diegene die bijna nooit shooters speelt, de controls ok gevonden zou hebben. 😛

  4.   
    killerking's avatar

    Killzone 2 controls waren zeker weten erg wennen maar na uren achter elkaar spelen went et wel (bij mij dan 😛 )

  5.   
    Debsterr's avatar

    Ja, bij Killzone 2 reageert je karakter erg traag qua beweging. MW2 heeft de perfecte FPS controls dus ik hoop dat KZ3 daar op gaat lijken qua besturing 🙄

  6.   
    Killafist's avatar

    ze moeten deze killzone ook naar de pc brengen:p

  7.   
    GameAC's avatar

    Jammer. De controls van KZ2 maakte het realistischer. Maar goed, alles moet mainstream zijn.

  8.   
    GENERAL_DS's avatar

    wooohooo

  9.   
    toeter83's avatar

    GameAC schreef, "Jammer. De controls van KZ2 maakte het realistischer. Maar goed, alles moet mainstream zijn. "

    wat is er realistisch aan houten bewegingen

  10.   
    GameAC's avatar

    toeter83″][quote=”GameAC schreef, "Jammer. De controls van KZ2 maakte het realistischer. Maar goed, alles moet mainstream zijn. "

    wat is er realistisch aan houten bewegingen[/quote]

    Het was niet houterig. Het was langzamer dan de hyperspeed van CoD.

  11.   
    MaTriX's avatar

    Laat maar komen ik heb er zin in en helemaal in 3D.

  12.   
    Houserz's avatar

    Jammer, vind minder rappe bewegingen toch vaak wel wat toffer omdat je er rekening mee moet houden, maakt het wat tactischer.

    Maar jah alles wat het grote publiek wilt gebeurt ook….jammer…

    Jutter Radio uit!

  13.   
    Xaboteur's avatar

    geef toe, de controls waren echt te langzaam.. realistischer? Minder als bij COD lijkt me.. Waarom? Als je in het echt midden in de oorlog zou zitten, ga je ook niet langzaam mikken.. dan ben je ook op “hyperspeed” aan het rondkijken 😉

  14.   
    GameAC's avatar

    Xaboteur schreef, "geef toe, de controls waren echt te langzaam.. realistischer? Minder als bij COD lijkt me.. Waarom? Als je in het echt midden in de oorlog zou zitten, ga je ook niet langzaam mikken.. dan ben je ook op “hyperspeed” aan het rondkijken 😉 "

    En dan raak je dus niks.

  15.   
    Xaboteur's avatar

    feeling my friend 😉 😛

    met k2 controls raak ik net nix.. staat iemand achter mij, “trek” ik aan mijn geweer om achter mij te kunnen mikken, maar dan ben ik al 10x dood.. 😆