Oud baas van ontwikkelaar DICE, Fredrik Liliegren, heeft laten weten dat Mirror’s Edge ongeveer zeven jaar in ontwikkeling is geweest. In de startfase van de ontwikkeling was er echter nog geen idee dat het uiteindelijk Mirror’s Edge zou worden. Een team van DICE heeft namelijk zeven jaar aan ‘de nieuwe IP’ gewerkt.
- “Knowing that that product was in development for about seven years.. [laughs] and given that it wasn’t Mirror’s Edge when we started, but it was one team working on ‘the new IP’ for seven years, I think they did a strong final.”
Liliegren zegt dat ze iets anders hebben gedaan met deze game, wat nog niemand eerder had geproduceerd. Hij vond echter dat Mirror’s Edge een extra generatie consoles nodig had om de game genoeg te kunnen tweaken.
het is ook wel een hoogtepunt aan creativiteit, en ik vond het kk vet. maarja veel mensen ook minder
Als Mirror’s Edge niet het spel was waarmee ze eerst begonnen, wat was dan eerst het idee?
Dat vraag ik me ook af, waarschijnlijk gewoon een Hack & Slash-game ofzo.. Maar voor 7 jaar vond ik de game toch wel wat aan de mindere kant π³
Damn 7 jaar.. dat spel is een beetje uit te spelen in uberhoud 5 uurtjes… π
[quote=”Stryker”]Damn 7 jaar.. dat spel is een beetje uit te spelen in uberhoud 5 uurtjes… π [/
is een opvolger van duke nukem forever
Het spel heeft mooie Grapisch maar zeven jaar vind ik toch ook een beetje te lang π
-_-, nee want dat spel is al 12 jaar in ontwikkeling, en is nog steeds niet uit.. als ie uberhaupt nog uitkomt…
mirrors edge was egt een geweldig spel, t’was gewoon es wat nieuws π , zou er nog een deel 2 komen?
Komt een deel 2 ja, volgens mij al enigszins aangekondigd maar nog geen nieuws over uitgebracht.
Staat volgens mij ook wel op Gamersnet als je op games zoekt!
Vond dit ook echt een super game, origineel en gameplay vond ik ook goed spelen.
Deeltje 2 staat ook sowieso op mijn verlanglijstje!
LOL!
En toch was het nog iets van 6 uurtjes en de cutscenes waren gewoon soort van tekeningen.
Maarja was zowiezo wel vette game.
Maar ja ik snap het wel waarom, ze hadden maar een beperkt aantal mensen die er aan werkten, in de tussentijd moesten ze ook werken aan andere games.
een first person running game, klinkt creatief, maar het was uiteindelijk een shooter met meer bewegingsvrijheid…zonder te schieten…
dan was het ook geen shooter!
Ik vond het toch niet zo leuk
EΓ©n van de weinige originele AAA games deze generatie. Jammer dat het niet zo goed verkocht.
Dan hebben ze waarschijnlijk veel lopen klooien wat zo’n goede game was het niet πΏ
een first person running game, klinkt creatief, maar het was uiteindelijk een shooter met meer bewegingsvrijheid…zonder te schieten…[/quote]
jij bent ook een mooie:P jij sloopt je eigen argumenten π
nee het was wel creatief het stijltje de hoofdbewegingen, het was nog nooit gedaan
geef mij 1 fps waar je mee over de daken kan rennen leidingen hangen en shit
tja ? komoptan π