Guild Wars 2 zet zich af van de traditionele formule en heeft vele nieuwigheden te bieden ten opzichte van het eerste deel. Het verhaal speelt zich honderden jaren na het origineel af en dat brengt enkele nieuwe speelbare rassen met zich mee. De Sylvari, Asuras, Norn en de welbekende Charr gooien zich dit keer in de strijd. Het is niet mogelijk zijn om karakters te switchen tussen Guild Wars 1 en 2, maar titels en andere achievements kunnen wel door de Hall of Monuments naar de andere wereld worden overgebracht.
Ook zal Guild Wars 2 de honger stillen voor mensen die klaagden over het lage maximum level, want ArenaNet overweegt om een helemaal gรฉรฉn grens te stellen. Er doen geruchten de ronde over een non-lineaire verhaallijn waarin je verschillende keuzes moet maken die invloed hebben op een verdere spelverloop. Ook het point-and-move systeem wordt afgeschaft om een grotere vrijheid voor te schotelen waarin je op objecten kan springen en in rivieren kan zwemmen. Dit wordt allemaal prima weergegeven dankzij gloednieuwe engine. Guild Wars 2 bedraagt opnieuw geen maandelijkse kosten.
Guild Wars 2 verschijnt ergens in 2011. Bekijk nu deze Races of Tyria Trailer, waarin alle rassen van Guild Wars 2 naar voren treden.
Zijn de krytans nu opeens beste maatjes met de charr???
Dat ziet er heel netjes uit ๐
Voor een game van het world of warcraft,silkroad en aion zien deze graphics er heel net uit ๐
ik word zeker die kleine technologiesche dwergjes ๐
zeker die natuur mannetjes 8) of de kleine mannetjes 8)
het ziet er overigens erg mooi uit ๐ฎ
Zelfs guildwars 1 zag er al beter uit dan World of warcraft.
Alleen gaat guildwars met de tijd mee wat graphics betreft. ๐
Alleen jammer dat de archers geen kokers hebben voor de pijlen. Dat vind ik een groot min punt, dat is al een reden om archer niet te spelen. De rest ziet het goed uit en wil ik het zeker in gaten houden.
lijkt mee een vette game eindelijk weer een echt goeie RPG ๐
De game is ook niet bedoelt om super realistisch te zijn. ๐ณ
Onzin wat je nu zegt in zat andere mmorpgs is dat wel aanwezig terwijl ze ook niet realistisch zijn. Zoals bij WoW en zelfs archlord heeft een koker voor pijlen. Dit is gewoon een extra detail die wel heel belangrijk is als je ranger class gaat spelen. Het is gewoon cool als je pijl pakt van de koker en dan gaat schieten.
cool ๐ณ
jah, in Eyes of The North vocht je ook samen met Charr.
Verders kan ik gewoon niet wachten op deze game.The Norn en de Asura zien er zeker goed uitgewerkt met transformaties en golems. Arenanet gaat weer een goede game neerzetten ! 8)
Onzin wat je nu zegt in zat andere mmorpgs is dat wel aanwezig terwijl ze ook niet realistisch zijn. Zoals bij WoW en zelfs archlord heeft een koker voor pijlen. Dit is gewoon een extra detail die wel heel belangrijk is als je ranger class gaat spelen. Het is gewoon cool als je pijl pakt van de koker en dan gaat schieten.[/quote]
dat je het jammer vind, snap ik, dat je het onzin vind wat hij nu zegt, en omdat je daarom geen archer wilt worden gaat misschien een beetje ver
dat je het jammer vind, snap ik, dat je het onzin vind wat hij nu zegt, en omdat je daarom geen archer wilt worden gaat misschien een beetje ver[/quote]
Daar gaat het niet om het gaat over dat het prima kan bij een onrealistisch spel. Daarom vond ik zijn reactie een beetje niet kloppen. Ik wil niet hiervan een discussie maken want daarin heb ik geen zin in.
mensen dit is een trailer, misschien had deze maar een pijl bij zich in de trailer en zit in het echte spel wel een pijlenkoker. volgens mij zat dat ook wel in gw1, maar pin mij er niet op vast.
Ziet er beter uit dan ik had verwacht…
De graphics zijn echt zoo mooi ๐
Om ook maar eens op te gaan in de discussie: Daarin heb ik geen zin in?
Ziet er goed uit, ben benieuwt!
Hangt er van af of je AC2 ook een rpg vind of niet. ๐
ik wil een keer een MMO waarop niet ras je abilities bepaald, maar start locatie