MMORPG maatregel in China versoepeld

In China was nadat er diverse doden waren gevallen door het te veel spelen van MMORPG’s, een maatregel ingesteld. Deze maatregel hield in dat wanneer een speler langer dan 3 uur achter elkaar een MMORPG aan het spelen was, je gestraft zou worden en dit zou ervoor moeten zorgen dat het spelen word ontmoedigd. Dit ‘straffen’ gebeurt onder anderen door het verlagen van het level, het niet meer krijgen van experience points en het niet meer vinden van items.
Maar zoals al verwacht werd kwam er veel protest tegen deze maatregel. De Chinese regering heeft nu besloten dat alle gamers boven de 18 nu 5 uur achter elkaar de MMORPG’s mogen spelen.

Een hele verbetering, maar het is nu de vraag of de gamers nu wel tevreden zullen zijn. Grote raid dungeons duren namelijk meestal wel een hele dag of avond, en wanneer de halve raidgroep vlak voor de laatste boss opeens allemaal een lager level of zwakkere items hebben, is dat natuurlijk niet zo handig.

  1.   
    Cirdan's avatar

    Chineesjes ook wel kleine keizers genoemd omdat ze zo verwend zijn! ik snap iets niet! ze weten toch zelf ook wel een keer wanneer ze moeten stoppen want dit is ziek! mischien zijn ze zo verwend dat ze gewoon wachten tot ze dood neer vallen 😕

  2.   
    SCORPIONSOLDIER's avatar

    die gaste gaan gewoon helemaal op in die game
    dus die houde geen rekening met het normale leven 😛
    dus dan moet je er iets aan doen
    maar dan is dit beter dan het level langzaam laten truglopen

  3.   
    Design's avatar

    tzijn weeral chineeskes 😛
    nu ja, leuk voor hen dat de regel versoepeld is 😉

  4.   
    Rijstekorrel's avatar

    nou voor de gene die 18 zijn weer langer spelen

  5.   
    progamer's avatar

    waren er ook niet moordenaars boven de 18 jaar? 😕

  6.   
    Rijstekorrel's avatar

    tuurlijk heb je die

  7.   
    Broodbeleg's avatar

    ja maar hij bedoelt moordenaars door mmorpg

  8.   
    Rijstekorrel's avatar

    o dat weet ik niet meer hoe oud die waren