Een opvallende campagne actie van Electronic Arts ter promotie van hun nieuwe game, Burnout: Revenge. Op de A1 ter hoogte van Diemen en op de A2 rond Utrecht reden motoren af en aan om wachtende mensen in de file een draadloze controller te overhandigen. De verveelde chauffeur mocht dan enkele minuten Burnout: Revenge spelen, waarna de beurt aan de volgende fileklant was.
In samenwerking met de politie hebben de motorrijders op deze manier tientallen mensen hun lot in de file iets dragelijker gemaakt. De actie duurde van 16.00 tot 19.00, aangezien het na 7 uur file vrij was, zat de taak van de motorrijders er op. Kijk, minister van Verkeer en Waterstaat, zo los je infrastructuur problemen op!
dat noem ik nou nog eeens reclame
ingeplande file ofzo :S…
zo laat je de file toch nog langer duren?
Ja wel, was ook maar een geintje. 😛
k hoop dat ze daarna het verschil weten tussen echt rijden en burn out….
anders grijpt jack thompson hun :p
haha leuk gedaan ik heb burnout revenge al 2 weken zowat heb hem gedownload kon niet wachten lol