Midway heeft Hollywoodsterren Michael Clarke Duncan en Rachel Griffiths weten te strikken om de stemmen in de game The Suffering: Ties That Bind te doen. Voor de rol van Blackmore, de manipulator die de touwtjes in handen lijkt te hebben, is gekozen voor Michael Clarke Duncan , die gast van twee bij twee uit onder andere The Green Mile, Armageddon, The Scorpion King en Sin City. Duncan’s ongelooflijke diepe stem zal het hoofdpersonage Torque beïnvloeden en tegenwerken.
De inmiddels op leeftijdogende Rachel Griffiths, van onder andere Six Feet Under en Blow, verleent haar stem aan het personage “Jordan”. Dit is de vrouw die verantwoordelijk is voor een vreemd paramilitair onderzoek, dat heeft geleid tot de “grote schoonmaak” op Carnate Island, de plek waar de gevangenis staat in The Suffering. Jordan moet samenwerken met Torque terwijl beiden zich een weg banen door de straten van Baltimore.
- “The recognizable names and voices of Michael Clarke Duncan and Rachel Griffiths add to the cinematic and visceral elements that are the hallmarks of The Suffering franchise,” said Steve Allison, chief marketing officer, Midway. “Their voices and characters play a key role in guiding the game’s hero, Torque, through an edge-of-the-seat American-style horror experience in The Suffering: Ties That Bind.”
Michael Clarke Duncan
Hoewel de sequel van een matige game eveneens weinig belooft te worden, is het toevoegen van stemmen van Hollywoodsterren natuurlijk altijd leuk. Al is het maar om Duncan’s bassgeluid te horen.
Deeltje 1 was anders niet echt matig hoor. Het verhaal was echt creepy en qua gameplay zat hij best goed in elkaar.
Absoluut niet mee eens. Ik wil best nog wat hoop sparen voor deze sequel, maar ik vond de game er gewoon niet uit zien. Het speelde niet lekker, het was hem niet.
Grafisch niet goed uitzien? Dat vond je dan van de sfeer, want grafisch was hij gewoon goed. Dat de stijl je niet zo aanspreekt kan ik mee inkomen; het was mijn stijl namelijk ook niet helemaal.
heb het vorige niet gehad.
ik ook niet, maar het trekt me ook niet heel erg aan.
Teun, de wereld was gewoon niet groot en dan hadden de graphics veel beter gekund. Maar ja, mijn mening.