Geen vlaggen of doden in teamverband in Vietnam

Geen capture the flag en team deathmatches dus in de opvolger van het alom geprezen battlefield 1942. Maar wel 2 nieuwe modes die voor vernieuwing moeten gaan zorgen: Evolution en Custom Combat.

Waarbij Evolution leentjebuur heet gespeeld bij Wolfenstein Enemy Territory: Aan de hand van de resultaten van ronde 1 word de map voor ronde 2 bepaald. Stel dat de Amerikanen een strand proberen te veroveren maar hierin niet slagen. Zullen ze bij winst bijvoorbeeld naar een andere strand map gaan om zo wel het land in te trekken. Bij winst zou de volgende map zich bijvoorbeeld direct verder land inwaarts afspelen. (dit zijn maar voorbeelden om het concept te verduidelijken).

Custom Combat doet mij nog het meeste denken aan de uitgebreide MP mogelijkheden van Halo: Combat evolved:
“Custom Combat, as the name implies, allows the server to customize the battle so it isn’t the same as the default. You are not limited to only changing armies, vehicles. In fact you can even exclude specific weapons or complete classes. So if you feel like a knife fight with only U.S. soldiers, you can do that. ”

(heel)vrij vertaald: Custom combat, geeft je de kans de speelopties aan te passen zodat deze verschillen van de normale. Je kan vrij ver gaan met het veranderen van de opties. Niet alleen legers en het aantal voertuigen kunnen worden aangepast, het is bijvoorbeeld ook mogelijk om enkel met Amerikaanse soldaten met messen te vechten, als je hier behoefte aan hebt.

Dat klinkt natuurlijk erg leuk en dat zal het waarschijnlijk ook wel worden. Binnenkort zal er een uitgebreider interview verschijnen waarin veel meer duidelijk word over deze potentiële hit. Hou Gamersnet dus goed in de gaten!

Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren