De zeer goed ontvangen indie-game uit 2013, Gone Home, zal voorlopig niet op de consoles verschijnen. Dat maakte Steve Gaynor van ontwikkelaar Fullbright bekend aan DualSHOCKERS tijdens afgelopen Game Developers Conference. Dit omdat de deal met Majesco, de studio waar Fullbright onder valt, is komen te vervallen. Volgens geruchten zou dit zijn omdat Majesco in financiële nood zit, maar hierover is niks bevestigd.
De game is uitgesteld voor de korte termijn, maar of de console-versie überhaupt ooit het levenslicht zal zien, is nog maar de vraag. Door dit slechte nieuws zal het team van Fullbright zich wel volledig kunnen focussen op het ontwikkelen van de nieuwe titel Tacoma, een vergelijkbaar spel waarin spelers een ruimteschip kunnen verkennen. Deze game werd afgelopen december tijdens The Game Awards aangekondigd en zal verschijnen in 2016.
stem op mij voor members van de maand!
Je wilt zeker niet dat er op jou gestemd wordt ofzo
😆
Dat werkt averechts kerel, Niemand die op deze manier op jou gaat stemmen . Gewoon gezellig mee doen met de streams en in het forum brengt je een stuk verder
Ah jongens laat hem toch, hij wilt gewoon wat aandacht. 😆 [/quote]
Lekker ontopic haha
Dit dus. Het is ook niet echt de bedoeling alleen maar berichten te plaatsen om jezelf te promoten. Het promoten van jezelf betekent meer van jezelf van je goede kant laten zien, door actief deel te nemen, mensen te helpen etc. Het verdienen dus. 🙂