Het internet ging wild toen Hidetaka Miyazaki, director van Dark Souls, aangaf dat er wellicht een makkelijkere modus zou komen voor zijn verschrikkelijk moeilijke game. Namco Bandai geeft nu aan dat de uitspraak over Dark Souls verkeerd vertaald zou zijn. Eerst vertelde Miyazaki het volgende volgens het interview:
I am thinking about whether I should prepare another difficulty that everyone can complete or carefully send all gamers the messages behind our difficult games.Het bedrijf heeft nu meegedeeld wat Miyazaki gezegd zou willen hebben middels een herziene versie:
This fact is really sad to me and I am thinking about how to make everyone complete the game while maintaining the current difficulty and carefully send all gamers the messages behind it.Of deze herziening gedaan werd na de overweldigende hoeveelheid negatieve reacties is niet bekend, maar het lijkt er nu wel op dat een easy mode niet in de planning staat bij de ontwikkelaar van Dark Souls.
Naarmate je een hoger level word in de game word de game ook stukje bij beetje makkelijker, kun je een bepaald gebied nog niet aan moet je gewoon de tijd nemen om wat te grinden in een deel van de game waar je de vijanden wel aan kan om zo te ranken en/of je wapens te upgraden. ๐
Het is naar mijn idee niet zozeer een moeilijke game, maar eerder een tijdrovende.
Ook je ervaring telt mee. Uiteindelijk weet je wat je bij elke vijand moet doen enzijn de moeilijkste bazen uiteindelijk kinderspel. ๐ Alleen de 1ste keer is buitengewoon moeilijk… ๐
De Easy Mode zit er al eigenlijk in. Het is gewoon dat doorzetting vermogen die je moet hebben. Geloof mij maar, op youtube zijn er gewoon beelden waar iemand gewoon poedelnaakt en zonder level-ups dwars door die levels heen gaan. 8)
Link plz?
waarom wil je die xD?
Omdat dat Er grappig uit ziet en ik hem niet geloof
Youtube, daar staat het overal vol mee. http://www.youtube.com/watch?v=gUAhMhxRV1Y
Het spel is in het begin erg lastig aangezien je de moves niet kent van de tegenstanders, maar wanneer je die kent is het makkelijk.