Ontwikkelaar Vigil Games meldt dat het bezig is met een patch voor haar onlangs verschenen Darksiders II. De patch is voor alle platformen in de maak, al zal de PC iets meer verbeteringen kennen. De PC-versie van Darksiders II zal immers naast bug fixes ook vsync updates, verbeterde schaduw map resolutie, X-axis opties en additionele toetsenbord mapping opties krijgen.
..vsync updates, improved shadow map resolution, X-axis options and additional keyboard mapping options.De PlayStation 3- en Xbox 360-versies zullen in de update vooral te maken krijgen met de bug fixes, want er zitten bugs in die de progressie in het spel kunnen tegengaan.
Vigil zegt dat de patch prioriteit heeft, maar dat we toch even geduld moeten hebben. De patch heeft hierdoor nog geen release gekregen.
Ben ik blij mee! Laatst zat ik vast in het spel door een bug (PC). 8)
Bij mij op de xbox freez het beeld iedere keer tegen het einde van de game net voor dat ik aan de black stone wil beginnen ik heb 2 saves de ander is midden in de game en die werkt goed als ik de andere save laat dan freez hij bijna gelijk bugs heb ik nog niet gezien.
Hoe kan het toch dat ze zo snel alweer een patch uit moeten brengen?? Ze hebben toch testers die de game paar keer uitspelen zodat ze bugs etc kunnen fixen??
Het blijven mensen he. Soms merken ze zo’n bug gewoon niet op. Ik heb al paar keer gehad dat ik met me muis het beeld niet meer kon draaien. Echt irritant.
Hopelijk is dit opgelost door deze patch.
Tijdens de vorige generaties consoles kon je (vrijwel) nooit patches downloaden wegens gebrek aan internet op de consoles, dus ontwikkelaars moesten toen wel een game afleveren die niet veel bugs had. Heb nu soms het idee dat een developer minder test om daarna gewoon aan patches te werken.
Zou best eens kunnen idd.
oftewel een product leveren dat eigenlijjk nog niet af is