Gears of War 2 voorzien van matchmaking fix

Gears of War 2 is alweer een ruime week te spelen en de game kent al een zeer grote groep fans, die wellicht net zo enthousiast over de game zijn als Remco was in onze review. Toch zijn er ook enkele kritische noten omtrent de game, zoals de lange wachttijd die sommige gamers ervaren bij het starten van een online spel.

Epic liet enige tijd geleden al weten dat ze druk bezig waren met het verhelpen van de trage online matchmaking en inmiddels heeft dit geresulteerd in een fix die men online heeft gezet. Hiermee moet de wachttijd verkort worden en er zijn nog enkele overige verbeteringen doorgevoerd.


Gears of War 2 is het vervolg op de Xbox 360-topper uit 2006, die eind 2007 ook voor de PC-verscheen. Deze tweede game uit de trilogie wordt ontwikkeld met behulp van de Unreal Engine 3.5, waarmee we nog mooiere graphics mogen verwachten. Daarnaast bevat de game vier nieuwe wapens, extra melee moves en is het mogelijk om luchtvoertuigen te besturen. Ook de speelduur van de game wordt door Epic aangepakt, want de game zal een dubbele speelduur krijgen vergeleken met het origineel.

Lees meer over Gears of War 2 in onze knallende review!

Gears of War 2 is reeds verschenen voor de Xbox 360.

  1.   
    Wouter's avatar

    Ooh, yes. Hier zat ik op te wachten. Dit was mijn enige kritiekpuntje! ๐Ÿ˜†

  2.   
    Eddy64's avatar

    Ja, dit is opzich een goed begin.

    Ik hoop dat ze de overige glitches er ook uithalen want er zitten nog best een aantal iritante in waarmee flink wat mensen te lopen cheaten. ๐Ÿ˜ฎ

    maar wordt vast wel gefixed ๐Ÿ˜€

    Verder zeker top game!

  3.   
    Thieskuhhh's avatar

    Yay! ๐Ÿ˜€ online pret!!

  4.   
    Mick.W's avatar

    Nu nog zorgen dat je je game mode’s zelf kan kiezen (en geen playlist met bijv. warzone, execution en assassination), ontploffende rookgranaten, het taggen van granaten tegen een muur, de slappe gifgranaat en het willekeurig spawnen van wapens (de ene keer licht er een pijl en boog, maar de volgende keer een sniper).

  5.   
    TERRORJ's avatar

    Kijk is aan:P Lowl kheb dat spel niet eens. Maarjh voor de toekomst is het altijd handig:P Dat wachten is altijd irrrrrritant ๐Ÿ˜†

  6.   
    GutZilla's avatar

    Wanneer worden de prijsvraagwinnaars van de GoW prijsvraag bekend gemaakt?

  7.   
    Wouter's avatar

    Mick.W schreef, "Nu nog zorgen dat je je game mode’s zelf kan kiezen (en geen playlist met bijv. warzone, execution en assassination), ontploffende rookgranaten, het taggen van granaten tegen een muur, de slappe gifgranaat en het willekeurig spawnen van wapens (de ene keer licht er een pijl en boog, maar de volgende keer een sniper)."

    Ok, even wat commentaar.

    Het is inderdaad wat irritant dat je per sรฉ execution, warzone of guardian moet kiezen, maar als je in de lobby zit kun je stemmen. Verder vind ik het ontploffen van rookgranaten prima, een leuk extraatje en zeker handig. Ik zou niet weten wat je tegen Proximity Mines hebt, ik vind het vet. De gifgranaat is wel degelijk handig, je kan bijvoorbeeld bij King of the Hill de vijand uit de ‘ring’ drijven. Het willekeurig spawnen van wapens zijn er nooit meer dan twee verschillende, bovendien kun je dit als je een Private Match doet veranderen. Enneh, die ‘Pijl en Boog’, heet een Torque Bow. ๐Ÿ˜‰

  8.   
    delta62's avatar

    EIndeliijk!

  9.   
    craz's avatar

    ”delta62″ schreef, "EIndeliijk!"