Vorig jaar ontstond er enige commotie door het feit dat Sebastien Bich, hoofd marketing bij Eidos, in een interview vertelde dat Deus Ex: Human Revolution een dynamische moeilijkheidsgraad zal hebben, te vergelijking met bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad in de Assassin’s Creed-serie. Gamers vreesden hierdoor dat de game daardoor vrij weinig uitdaging zou bevatten.
Vandaag is deze vergissing echter rechtgetrokken. De producer van de game, David Anfossi, heeft namelijk in een interview met klem benadrukt dat Deus Ex: Human Revolution drie verschillende moeilijkheidsgraden zal bevatten, makkelijk, normaal en moeilijk, waardoor gamers die op zoek zijn naar uitdaging in ruime mate bevredigd zullen worden.
dat is toch meestal zo?
Het is inderdaad meestal het geval, en vandaar de commotie onder gamers toen die Eidos vertegenwoordiger zich versproken had. ๐
Deze ga ik wel halen denk ik ๐
zo 3, orgineel, maar wel egt een vet spel
wanneer komt deze game uit ? ๐
Ah standaard maar zeker niet verkeerd ! .