Dat Dead Space 3 een zware taak te gaan heeft door de kwaliteit van de vorige titels in de reeks, dat is wel duidelijk. Ontwikkelaar Visceral Games haalt dan ook veel op de hals, want het bedrijf gaat voor een beter product dan AAA, zo laat Steve Papoutsis weten, de executive producer van Visceral.
With three we’re really looking to continue development of those ideas, with musical cues and character themes that crop up throughout the game. We want to excel. We want to deliver a game that’s Quad-A, that’s beyond what we’ve done before.Papoutsis vindt namelijk dat de term AAA-term te vaak wordt gebruikt, dat de waarde ervan onder druk staat. Het is immers de productiewaarde die aan een game wordt gekoppeld en omdat AAA vaak voorbij komt, moet Dead Space 3 nog beter worden.
Yeah, a lot of people say ‘Triple A’ and that’s kind of become the norm, with all the ‘big triple A games’ yadda yadda. No. We want to go beyond Triple A. We want to push to the next level. We’ve taken up just saying ‘Quad A’ all day.
Word gewoon een goede game net als de eerste twee 🙂
Ga weg man met je 4 A’s game het word gewoon een 13 in een dozijn game wat ik er van gezien heb dat komt niet in de buurt van deel 1 het word gewoon een shooter dat er een paar dezelfde monsters in zitten zegt niets met co-op kan je nooit dat enge sweertje creeren als je alleen bent in donkere gangetjes met bijna geen munitie ieder moment kan er ergens een monster vandaan komen inpaats van de open stukken monsters 30 meter van je vandaan dat ik in deel 3 gezien heb.
Tsja, leuk doel om de lat hoger te leggen, maar dan zou ik zeggen± we maken een nieuwe generatie 3A games, en de 3A van nu vallen dan onder 2A. Hou de schaal hetzelfde maar deel het anders in. Anders lopen we straks met onze “13A” games omdat iedereen zo nodig beter wil zijn dan wat er nu beschikbaar is.